Neste در دسترس بودن دیزل تجدیدپذیر را در نیوجرسی – Fuel Smarts گسترش می دهد


ناوگان نیوجرسی اکنون به سوخت دیزل تجدید پذیر Neste دسترسی دارند.  - ع،: KW Rastall

ناوگان نیوجرسی اکنون به سوخت دیزل تجدید پذیر Neste دسترسی دارند.

ع،: KW Rastall


KW Rastall Oil اولین شرکت در نیوجرسی است که سوخت دیزل تجدید پذیر Neste را برای مشتریان ناوگان ارائه می دهد.

سوخت دیزل تجدیدپذیر یک روغن گیاهی تصفیه شده با آب است که از نظر شیمیایی با دیزل فسیلی ی،ان است.

KW Rastall در یک بی،ه مطبوعاتی گفت که این حرکت بر تعهد آن به نوآوری، پایداری و ارائه جایگزین‌های انرژی پاک‌تر به مشتریان تاکید می‌کند.

سوخت 100% تجدید پذیر

به گفته Neste، دیزل قابل تجدید MY آن از مواد خام با منابع پایدار و 100٪ قابل تجدید ساخته شده است. این شرکت گفت که استفاده از دیزل تجدید پذیر MY می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را تا 75 درصد در طول چرخه عمر سوخت در مقایسه با دیزل فسیلی کاهش دهد و راه را برای آینده ای پاک تر و پایدارتر هموار کند.

نست گفت که سوخت دیزل تجدید پذیر عملکرد قوی در مقایسه با دیزل فسیلی ارائه می دهد و از آنجایی که یک راه حل “دریافتی” است، هیچ تغییری در موتورهای دیزلی موجود و زیرساخت های سوخت رس، برای تغییر لازم نیست.

Neste گفت که دیزل قابل تجدید MY نه تنها مزایای زیست محیطی را ارائه می دهد، بلکه مزایای عملیاتی را برای مشاغل و مصرف کنندگان به طور ی،ان فراهم می کند.

سازگاری آن با موتورهای دیزلی و زیرساخت‌های موجود به این م،ی است که مشتریان می‌توانند بدون سرمایه‌گذاری اضافی در فناوری یا تج،ات جدید، به دیزل تجدیدپذیر سوئیچ کنند.

در دسترس بودن برای طیف وسیعی از مشتریان

KW Rastall با Diesel Direct، یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان گازوئیل تجدیدپذیر در کشور، برای تامین و برندسازی تسهیلات کارت‌لاک خود شریک شده است. این مشارکت اولین ایستگاه ،ده فروشی کامیون را در نیوجرسی راه اندازی می کند که مجهز به دیزل تجدید پذیر Neste MY است. Diesel Direct از حمایت از این سرمایه گذاری هیجان زده است و نقطه عطف قابل توجهی در دسترسی و توزیع سوخت های تجدید پذیر در منطقه است.

به گفته دیوید روزنبرگ، رئیس شرکت، تصمیم KW Rastall برای معرفی Neste MY Renewable Diesel با مأموریت خود برای رهبری الگوی انتقال به سمت یک چشم انداز سوخت پایدارتر و سازگار با محیط زیست مطابقت دارد.

روزنبرگ گفت: «تعهد ما به پایداری و نوآوری هسته اصلی هر کاری است که انجام می‌دهیم. “ارائه دیزل تجدید پذیر Neste MY به ما این امکان را می دهد که تاثیر قابل توجهی در کاهش انتشار کربن در نیوجرسی داشته باشیم و در عین حال به مشتریان خود جایگزینی برتر و سریع برای دیزل فسیلی سنتی ارائه کنیم.”


KW Rastall قرار است Neste MY Renewable Diesel را برای طیف وسیعی از مشتریان، از جمله اپراتورهای ناوگان، شرکت‌های حمل‌ونقل و مصرف‌کنندگان فردی قابل دسترس کند.  - ع،: KW Rastall

KW Rastall قرار است Neste MY Renewable Diesel را برای طیف وسیعی از مشتریان، از جمله اپراتورهای ناوگان، شرکت‌های حمل‌ونقل و مصرف‌کنندگان فردی قابل دسترس کند.

ع،: KW Rastall


KW Rastall قرار است Neste MY Renewable Diesel را برای طیف وسیعی از مشتریان، از جمله اپراتورهای ناوگان، شرکت‌های حمل‌ونقل و مصرف‌کنندگان فردی قابل دسترس کند.

این سوخت در ایستگاه سوخت‌رس، ،ده‌فروشی KW Rastall در شمال برانزویک، دیگر مراکز اعزام NJ و از طریق خدمات تحویل مستقیم به ناوگان، سایت‌های شغلی، مخازن و مشاغل در دسترس خواهد بود.

KW Rastall گفت که از ،ب‌وکارها و مصرف‌کنندگان در نیوجرسی دعوت می‌کند تا با انتخاب سوخت‌های پاک‌تر، مانند گازوئیل تجدیدپذیر، به آنها بپیوندند تا تأثیرات زیست‌محیطی مثبتی داشته باشند. این ابتکار گامی در جهت کاهش ردپای کربن ایالت و پیشبرد به سوی آینده ای پاک تر و پایدارتر است.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10220134/neste-expands-renewable-diesel-availability-into-new-jersey

شرایط فروش چری محصولات و خدمات Chery قیمت ماشین چری

این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است. تیگو 8 پیشرانه دو لیتری توربو، سقف پانورامیک، سه ردیف صندلی، رینگ آلیاژی تراش خورده، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی­های جلو، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی و 6 حالته، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا و … دارد. البته امکانات فوق تنها بخشی از ویژگی­های تیگو 8 است که آن را زیبا و منحصر به فرد ساخته است. از ویژگی­های کلی تیگو 5 می­توان به بهره­گیری از المان­های آب و آناتومی ماهی، فضای داخلی زیبا با ویژگی­های کاربرپسند و تزئینات داخلی با کیفیت، نمایشگر هشت اینچی لمسی و رانندگی مطمئن و ایمن در تمامی شرایط اشاره کرد. از ویژگی­های کلی تیگو 7 می­توان به طراحی آینده­نگر و پیشرو، طراحی الهام گرفته از طرح خودروی مفهومی TX، رانندگی بسیار مهیج و پویا و طراحی ساده و در عین حال پویا اشاره کرد. انواع خودروهای سدان که با نام آریزو روانه بازار می­شوند همچون آریزو GX با نام آریزو 6، آریزو 3، آریزو 5 و آریزو 7.

  • دارای دکمه استارت، دارای فرمان برقی همراه با دکمه های چند منظوره، دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، دارای چراغ های جلو اتوماتیک و ورودی بدون کلید است.
  • ارزان‌ترین محصول این بخش شرکت چری مدل QQ نسل دوم (یا ام وی ام ۱۱۰ کنونی ایران) بوده که با قیمتی در حدود ۶٫۰۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
  • چری آریزو ۵ در ابتدا به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با توان ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر مجهز شده بود.
  • طول نسبتاً کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، تداعی‌گر یک خودروی فستبک اسپرت در ذهن طرفداران خودرو خواهد بود.
  • موتور چری تیگو 5 یک موتور 1971 لیتری است که حداکثر 139 اسب بخار تولید می کند ادامه مطلب…

شرکت چری در سال ۱۹۹۷ بنیان نهاده شد و از سال ۱۹۹۹ تولید خودرو را کلید زد. این شرکت از سال ۲۰۰۳ تاکنون بزرگترین صادرکننده خودروهای چینی بوده و با شرکت‌های مطرحی همچون جگوار و لندروور نیز همکاری دارد. در این قسمت می توانید عکس ماشین چری تیگو ۸ پرو را مشاهده کنید، تا به لوکس بودن این خودرو بیشتر پی ببرید. انواع خودروهایی که با نام فول وین روانه بازار می­شوند و اولین محصولات شرکت چری محسوب می­شوند همچون فول وین 2 که در ایران با نام ام وی ام 315 به فروش می­رسد. شرکت چری نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس‌اوور و ارزان‌قیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد.

برای بررسی مشخصات خودرو تیگو ۷ ie، یکی دیگر از خودروهای پر طرفدار کمپانی چری به سایت مشخصات خودرو TIGGO 7 سر بزنید. فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است. البته آریزو 5 ویژگی­های بی­شمار بسیاری نیز دارد که آن را همچون مدل­های دیگر ماشین آریزو زیبا و منحصر به فرد کرده است. شرکت خودروسازی چری اتومبیل از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه «آنهوی چین» آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ کشور چین را به خود اختصاص دهد.

حداکثر سال تولید

توان خروجی و گشتاور حاصل از این پیشرانه همانطور که اشاره شد معادل ۱۴۷ اسب‌بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر است که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود. کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات مختلف برند چری وارد بازار ایران شده است. در دهه ۸۰ شاهد عرضه ماشین چری قدیمی همچون چری ویانا بوده‌ایم اما فروش محصولات چری در دهه ۹۰ به ویژه با ارائه محصولات جدید نظیر ماشین چری تیگو ۵ و برخی دیگر مدل‌های شاسی بلند چری با رونقی بیش از پیش روبرو شد. بسیاری از مردم ایران معتقدد هستند که خرید ماشین اگر تنوع انتخاب برای آنها وجود داشته باشد، لذت بخش است. چری برند لوکس چینی است که چند سالی است توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده است.

?آیا میتوان بدون دسته چک هم بصورت اقساطی خرید کرد؟

یکی دیگر از مقاطع حساس در تاریخچه شرکت چری قرارداد همکاری آن با شرکت تاتا موتورز هندوستان بود. تاتا موتور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از لحاظ شمار در جهان به‌شمار می‌آید، مالکیت برندهای انگلیسی لندروور و جاگوار را در اختیار داشت و توانایی‌های فنی چری را به طرح قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در این دهه از فعالیت شرکت چری و با تزریق فناوری‌های خارجی، کیفیت محصولات این خودروساز بهبود بسیاری پبدا کرده و تولیدات آن توان رقابت با محصولات پایه و متوسط آسیایی را پیدا کردند.

پس از آن چری ویانا برخلاف ظاهر بسیار نامأنوسش، آینه تمام‌نمای تلاش چینی‌ها به منظور طی کردن پله‌های ترقی محسوب می‌شد. باتری فابریک خودروی چری چیست؟ در این مقاله با مشخصات فنی باتری خودروهای چری موجود در ایران آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید هر کلاس خودروی چری دارای مدل های مختلف باتری میباشد و ممکن است با سایز نوشته شده اختلاف داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با کارشناسان کیان باتری تماس حاصل فرمایید.

Kannan از Mack Truck می گوید: همه عوامل اکوسیستم EV کلید پذیرش فناوری هستند

پذیرش فناوری خودروهای الکتریکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. آنها شامل محصول و خدمات ارائه شده، مشوق ها، اه، کربن و قیمت گذاری، زیرساخت ها، انرژی بدون فسیل و شبکه تامین هستند.

گووی کانان، معاون ارشد محصولات و فناوری جه،، مک ترا،، در جریان Truck World در میسیساگا، اونت، گفت: این ا،یستمی است که اگر یکی از آنها به صفر برسد، پذیرش انجام نمی شود.

کانان تاکید کرد که یک اندازه برای همه من، نیست. عوامل انتقالی و درک اینکه چه چیزی کار می کند مهم است زیرا برنامه اشتباه نتایج خوبی ارائه نمی دهد.

تصویر جیمز منزیس و گوی کانان
گووی کانان، سمت راست، در مورد پذیرش فناوری وسایل نقلیه الکتریکی با جیمز منزیز، مدیر تحریریه Trucking Today و TruckNews.com در Truck World در Mississauga، Ont بحث می‌کند. (ع،: لئو باروس)

او با ارائه یک سخنر، کلیدی اجرایی در مسیر رسیدن به آلایندگی صفر و 100 درصد بدون سوخت فسیلی، خاطرنشان کرد که فضایی برای موتور احتراق داخلی با سوخت‌های زیستی یا سوخت‌های تجدیدپذیر وجود خواهد داشت.

بسیاری از مردم در مورد هدف 100٪ صحبت می کنند، اما به احتمال زیاد این عدد نیست. گذار به سمت گاز طبیعی مایع یا گاز طبیعی فشرده خواهد بود. اینها هیدروکربن هایی هستند که دی ا،ید کربن تولید می کنند اما ممکن است NOx یا ا،یدهای نیتروژن مضر کمتری منتشر کنند.

رد و برنامه های حمل و نقل منطقه ای

کانان گفت که فناوری الکتریکی باتری در کاربردهای ، و حمل و نقل منطقه ای استفاده خواهد شد. محدوده محدود برای این بخش‌ها ایده‌آل است که روزانه مسافت مشابهی طی می‌شود و باتری‌ها را می‌توان در پایان روز شارژ کرد.

فناوری الکتریکی سلول سوختی برای وسایل نقلیه با مسافت طول، تر مورد نیاز است، زیرا می تواند برد مورد نیاز را فراهم کند اما موتور احتراق داخلی برای برخی از کاربردها از بین نمی رود.

کانان گفت که Mack Trucks به مشتریان خود گوش داد و ElectriFy را معرفی کرد، یک مدل تجاری مبتنی بر استفاده شخصی‌شده همه جانبه که از کامیون و بدنه، قرارداد خدمات، بیمه خسارت فیزیکی، مشوق‌ها و دارای بسته شارژ اختیاری مراقبت می‌کند.

مشتریان در مورد قابلیت اطمینان این فناوری و اینکه آیا در چند سال آینده منسوخ خواهد شد سؤالاتی داشتند. کانان گفت که ElectriFy آرامش خاطر را به مشتریان ارائه می دهد و امکان نفوذ فناوری الکتریکی را فراهم می کند.

فاصله مساوی با برد نیست

نکته مهمی که برای حامل هایی که قصد دارند برقی شوند باید توجه داشت این است که مسافت با برد برابر نیست. کانان گفت عواملی مانند سرعت، مقاومت باد و دما بر دامنه تاثیر می‌گذارند. به ،وان مثال، یک کامیون الکتریکی که در یک روز سرد زمست، در میشیگان کار می کند، برای گرم نگه داشتن باتری و راننده به انرژی اضافی نیاز دارد.

توسعه فناوری برق بسیار گران است و مشارکت ها به کاهش این بار کمک می کنند. کانان مثالی از همکاری کامیون دایم، و گروه ولوو برای ایجاد cellcentric – یک شرکت سیستم های سلول سوختی ارائه داد. گروه ولوو همچنین قراردادی با سیستم سوخت Westport امضا کرد تا انتشار دی ا،ید کربن ناشی از حمل و نقل طول، مدت را کاهش دهد.

کانان نتیجه گرفت که رقبا گرد هم آمده اند تا پیشرفت و پذیرش فناوری را بیشتر کنند.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/all-ev-ecosystem-factors-key-to-adoption-of-technology-mack-trucks-kannan-says/1003184500/

خرید فروش چری صفر و کارکرده در ایران شیپور

سیستم انتقال قدرت دو کلاچه اتومات، موتور شارژر که طراحی شرکت AVL است، سیستم دوربین 360 درجه، چراغهای مه شکن، رادارهای عقب و جلو و … نیز از جمله ویژگی­های مرتبط با کارایی و راندمان و نیز ایمنی تیگو 7 است که آن را منحصر به فرد و ایمن ساخته است. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. محصولات اصلی چری عبارتند از اتومبیل های سواری، مینی ون و SUV ها، خودروهای سواری با برند چری و وسایل نقلیه تجاری با نام تجاری Karry به فروش می رسند، چری از سال 2003 همواره برترین صادر کننده خودرو چین بوده است. چری -CHERY – شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید.

  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • طراحی فریم پنجره‌ها نیز حالت تقریباً متقارن داشته و ضلع پایینی آن با رنگ کروم پوشش داده شده است تا جذابیت دیداری آن افزایش یابد.
  • بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند.
  • سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی ایجاد شده‌اند، طراحی‌ها را تا حد زیادی جذاب تر می‌کنند.
  • طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند.

طول نسبتاً کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، تداعی‌گر یک خودروی فستبک اسپرت در ذهن طرفداران خودرو خواهد بود. در جدول زیر به تعدادی از معروف ترین کارخانه های تولید باتری به همراه برندهای معروف آنها اشاره شده است. باتری تولید داخل دارای مدت زمان گارانتی طولانی تر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به نمونه های خارجی میباشند.

چری،آریزو 5،توربو مدل 98

این نخستین همکاری مشترک در تاریخچه شرکت چری به حساب می‌آمد که تاکنون نیز ادامه داشته‌است. ار محصولات چری در این سال‌های می‌توان به نمونه‌هایی مانند چری A15 (سدان شهری بر پایه نسل دوم فولکس‌واگن گلف) که با نام کووین نیز شناخته می‌شد، چری ایستر (Easter بر پایه شورولت اپیکا یا توسکا)، QQ6 و QQ اشاره کرد. یکی از محصولات مدیران خودرو یا چری، طراحی شده توسط مهندسان مطرح بین المللی ،خودرویی که رویا را به واقعیت پیونده خواهد زد . تیگو ۷ حاصل سالها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر کارکرد است.

بخش اعظم نیمه پایینی سپر آریزو ۵ را مجرای بزرگ ورودی هوا و جایگاه چراغ‌های دیلایت با رنگ‌آمیزی مشکی، به تسخیر خود درآورده‌اند. نشانی از خطوط حجمی آن‌چنانی در نمای روبرو به چشم نمی‌خورد و تنها بر روی درب کاپوت اثراتی به منظور افزایش حس هیجان مشاهده می‌شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، ورودی بدون کلید، دارای سیستم کروز کنترل، دارای سیستم هشداردهنده ضد سرقت، دارای قفل برقی درب و قفل مرکزی است. دارای آینه عقب برقی تاشو، دارای هیتر و صندلی راننده قابل تنظیم ارتفاع است. همچنین دارای آینه دید عقب برقی تاشو، صندلی های گرمکن، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای جای بطری، دارای چراغ مطالعه عقب و دارای دریچه های تهویه مطبوع عقب است.

قیمت چری آریزو ۵ نیو

محصولات لوکس به نام فونیکس و محصولات متوسط با نام ام وی ام در ایران عرضه می‌شود. شما میتوانید با چک کردن سایت اتوخسروانی و یا تماس با کارشناسان ما از آخرین شرایط اقساط مطلع شوید. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

آگهی خرید و فروش چری

نمای عریض X شکل جلو، جلو پنجره مشبک، چراغهای عقب ماتریسی شکل، رینگ الماسی 17 اینچی، آینه بغل با زاویه دید بسیار گسترده و … از ویژگی­های طراحی خارجی آریزو 6 می­باشد. پوشش هیدرودینامیکی، طراحی مدرن، صفحه نمایشگر لمسی، گیربکس 7 سرعته CVT و موتور 5/1 لیتری مجهز به تکنولوژی DVVT از ویژگی­های کلی آریزو 5 می­باشد. و در نهایت خودروهای الکتریکی چری در مدلهای مختلف همچون چری eQ، چری eQ1، چری Arizzo 5e و چری Tiggo 3xe. طراحان آریزو ۵ سعی کرده‌اند تا با ایجاد برجستگی و فرورفتگی‌های مختلف بر روی سپر و درب صندوق عقب، ظاهری فریبا را در ذهن بیننده از نمای پشت‌های آریزو ۵ ایجاد نمایند و به نسبت هم موفق بوده‌اند.

خودرو آریزو ۶ دارای طراحی اسپرت و جذابی است، که دارای جلوپنجره جلویی با روکش کرومی و چراغ‌های جلوی مدرن با چراغ‌های LED در روز است. طراحی داخلی تیگو 5 نیز متشکل از داشبورد با طراحی اسپورت است که اطلاعات مختلف و وسیعی همچون هشدار سرعت­های غیرمجاز، فشار باد تایرها و … را برای کاربر نمایش می­دهد. داخل تیگو 5 ، کنسول وسط دارای طراحی باله مانند است، فلکه فرمان آن عملکرد چندگانه دارد و دارای روکشی چرم و گستره­ی وسیعی از دکمه­های کنترلی همچون کلید منو، کروز کنترل، بلوتوث و … است. چری همچنین با تاسیس یک شرکت جوینت ونچر با هولدینگ کنون، خودروهای لوکسی با برند کوروش نیز به تولید می‌رساند. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری چری اضافه میگردد.

از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 14 آذر 401 . قیمت این خودروها در کشور چین رقمی مابین ۸٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۳ تا ۱۶٫۰۰۰ دلار در مدل آریزو ۷ بوده و به این ترتیب قشر گسترده‌ای از جمعیت چین توانایی خرید آن‌ها را دارند. قیمت چری آریزو ۶ نیز که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد بسته به تیپ انتخابی رقمی مابین ۱۱٫۰۰۰ تا ۱۷٫۰۰۰ بوده و گران‌ترین سدان این شرکت به حساب می‌آید. چری در سال ۲۰۰۳ و همراه با هجوم اجناس چینی راهی ایران شد و یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور به نام مدیران خودرو با نام اختصاری ام‌وی‌ام مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفت.

آریزو 6 هم دارای ویژگی­های کلی همچون بهره­گیری از مدل اسپورت و جوان پسند و برخورداری از فناوری هوشمند روز دنیا می­باشد. چهار کیسه هوا، نمایشگر 7 اینچی، غربیلک فرمان با روکش چرمی، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه خودکار دوگانه، کروز کنترل، سانروف، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، دیلایت، ABS، EBD، EBA، DTC، HHC، ESP، ASR. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. کارشناسان اتوخسروانی پیش ثبت نام شما را انجام میدهند تا به محض باز شدن سایت ، ثبت نام شما تکمیل گردد. دو ردیف چراغ LED دی‌لایت نیز با ساده‌ترین شکل در جناحین تحتانی سپر تعبیه شده‌اند. به طور کلی نمای روبرو آریزو ۵ با وجود بهره‌گیری از اِلمان‌های اندک، شمایل دل‌نشینی داشته و به احتمال زیاد مورد پسند مشتریان ایرانی واقع خواهد شد.

دایملر کامیون Rizon را در کانادا در Truck World راه اندازی می کند

Rizon، جدیدترین برند خودروهای تمام الکتریکی ک، 4-5 دایم، تراک، در کانادا در طول Truck World در Mississauga، Ont.، 18 تا 20 آوریل عرضه خواهد شد و با پیش‌سفارش‌هایی که قرار است در ژوئن آغاز شود، در دسترس مشتریان کانادایی قرار خواهد گرفت. .

کامیون های Rizon اولین بار در سال 2023 در ایالات متحده عرضه شدند و اکنون در جاده های آمریکا کار می کنند.

Andreas Deuschle، رئیس جه، Rizon Truck در یک بی،ه خبری گفت: “کانادا در زمینه انرژی سبز و زیرساخت بسیار پیشرفته است و گام طبیعی بعدی برای بازار دوم Rizon است.” بنابراین، ما بسیار خوشحالیم که راه حل آلایندگی صفر خود را به مشتریان کانادایی ارائه می کنیم.

تصویر کامیون Rizon
(ع،: Rizon)

Rizon چهار مدل مدل e16L، e16M، e18L و e18M را با ،یبی از پیکربندی‌ها و آپشن‌ها، از 15995 تا 18850 پوند در وزن ناخالص خودرو (GVW) برای مشتریان کانادایی ارائه می‌کند. این خودروها می‌توانند تا ۲۵۷ کیلومتر (برای نوع L با سه بسته باتری) و تا ۱۷۷ کیلومتر (برای مدل سایز M با دو بسته باتری) با یک بار شارژ طی کنند.

آنها برای کاربردهای مختلفی مانند ون خشک، تخت مسطح، تخلیه منظره، و آب ریز من، هستند و دارای یک برخاست برقی (ePTO) هستند که از داخل کابین قابل کنترل است و امکان استفاده از تج،ات تخصصی مانند درایوهای تسمه سنگی و پمپ های هیدرولیک

این کامیون ها دارای سیستم های ایمنی غیرفعال و فعال پیشرفته از جمله کمک ترمز فعال دایم، و کمک محافظ جانبی فعال هستند. آنها را می توان با شارژ AC سطح 2 (J1772) و شارژ سریع DC سازگار با CCS1 شارژ کرد.

عملکرد هوای سرد

طبق این خبر، کامیون‌ها دارای یک عملکرد پیش‌تهویه الکتریکی هستند که باتری‌ها را قبل از کار با برق شبکه به دمای ایده‌آل می‌رساند و آنها را قادر می‌سازد تا با عملکرد بهتر در هوای سرد کار کنند.

آنها برای راحتی راننده به ویژگی های گرمکن مجهز شده اند، از جمله گرمکن صندلی، فرمان و شیشه جلو.

این خودروها واجد شرایط برنامه مشوق‌های وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین صفر (iMHZEV) خواهند بود. طبق این برنامه، یک کامیون Rizon حدود 75000 دلار در محل فروش واجد شرایط است. مشوق های است، اضافی در BC و کبک با حدود 75000 دلار موجود است.

از سه ماهه چهارم امسال، وسایل نقلیه در کانادا توسط Velocity Electric Vehicle Ca،a توزیع خواهند شد.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/daimler-truck-to-launch-rizon-in-ca،a-at-truck-world/1003184421/

FedEx Ground Linehaul با JohnBoy | TruckersReport.com انجمن حمل و نقل

ایناهاش. بیایید به این بپردازیم که چه چیزی باعث شد من وارد این بخش حمل و نقل شوم. وقتی می گویم این تاپیک از طرف من 10 سال و 8 ماه نخواهد بود، اما تا زم، که من اینجا هستم، به من اعتماد کنید. چطور به اینجا رسیدم؟ اینجا می رود.

در آوریل گذشته، اعلام شد که شرکت قبلی من در حال پایان دادن به فعالیت های ساحل غربی است. آنها این کار را ،د، حتی اگر من می توانستم یک سفر گاه به گاه داشته باشم. از هم دورتر و دورتر شدند. تا جایی که می‌توانستم دوام آوردم، اما رفتن از رانندگی بیشتر به ،ه‌های تصادفی 3، 4 و 5 بار در هفته برای من بسیار زیاد بود. کاری که آن اعلامیه انجام داد این بود که بالاترین تیم تولید کننده ما را همراه با 3 تیم برتر دیگر بدرقه کرد. همچنین، زنی که برای ماه آوریل سوار کامیونم شدم، یک بار انفرادی انجام داد و سپس ، کرد. آنها کجا رفتند؟ حمل و نقل زمینی FedEx با این پیمانکار خاص. به من گفتند که من هم باید بیایم. منتظر بودم ببینم با همکارانم در شرکت قبلی چطور کار می کند و همه همین را به من می گفتند، این یک بازی کاملاً متفاوت با قایق پولی است که باید ساخته شود.

بنابراین، در اواسط ماه اوت، زم، که من در خانه و آماده رفتن به یونان با همسرم بودم، پیمانکار تماس گرفت و یک ساعت صحبت کردیم. یک مشکل وجود داشت که او باید آن را حل می‌کرد، او می‌توانست مرا به اوکالا و اورلاندو برساند، اما باید مرا به WPB نزدیک‌تر می‌کرد. او سرانجام توانست آن قطعه گم شده را با یک خط به پورت سنت لوسی، در 44 مایلی خانه من، بیاورد. زم، که در یونان بودیم از او تماس تلفنی گرفتم. ما قبلاً روی پرداخت توافق کرده بودیم، بنابراین وقتی برگشتیم، درخواست را پر کردم و روند را شروع کردم.

فرآیند استخدام از طریق شخص ثالثی انجام می شود که FedEx استخدام می کند و بسیار دقیق بود. وقتی برای روز شکرگزاری در خانه بودم، تأییدیه دوبل/سه‌گانه‌ام را دریافت کردم. وقتی بعد از تعطیلات آنجا را ، کردم، آزمایش مواد مخدرم را در اوهایو در یک مایل از Meijer DC در Tipp City اوهایو انجام دادم. زم، که این کار تکمیل شد و چند مورد سست که باید برطرف می شد، استخدام شدم. من از اول دسامبر به ،وان یک کارمند مشغول به کار هستم، فقط به این دلیل که بیمه درم، من از اول فوریه آغاز می شود تا مجبور نباشم برای پوشش کبرا از طریق کارفرمای قبلی خود هزینه ای بپردازم.

من از سال 78 در این راکت بودم. من بیشتر همه چیز را تجربه کرده ام، در پایان دوران حرفه ای ام هستم. فرصت اجرای کاملاً ترمینال به ترمینال، بدون ،ه های دست انداز، عدم تعامل با فرستنده یا گیرنده، عدم معامله با کارگزاران چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم. تنها کاری که می خواهم انجام دهم رانندگی است. دوره زم،. و بزرگترین مزیت؟ من مجبور نیستم مایل ها را تعقیب کنم و نگران مطمئن شوم که چک حقوقم همان جایی است که باید باشد. من هر هفته با حقوق و دستمزدی دریافت می کنم که تضمین می شود کامیون حرکت کند یا نه. بیش از 2000 مایل در هفته و نرخ مسافت پیموده شده من 0.75 در هر مایل برای مایل های بیش از 2000 است. مزایای دیگری نیز وجود دارد که بسیار خوب هستند. 2 هفته مرخصی با حقوق پس از 6 ماه، یک هفته پرداخت در ماه دسامبر به ،وان پاداش کریسمس. بیمه درم، BCBS بسیار قابل مقایسه با شرکت قبلی من است که در واقع 23 دلار در هفته ارزان تر است. چیزهای دیگری نیز به ایجاد این تغییر من اضافه شده است. مثل اینکه این پیمانکار فقط 35 کامیون دارد که نیمی از آنها تیمی، نیمی دیگر انفرادی هستند که هر شب خانه هستند و بعد من که تنها راننده OTR انفرادی در ناوگان او هستم. به همین دلیل، بالاترین حقوق تضمینی هفتگی را دریافت کردم. من مطمئن هستم که برخی از مردم چیزی در این مورد پیدا خواهند کرد که باورشان نمی شود، اما در نهایت، این فرصتی است که همیشه شنیده بودم که وجود دارد، اما هرگز پیدا نکردم. تمام کارها توسط 9 کارمند قبلی شرکت قدیمی که 6 و 7 ماه اینجا بودند انجام شده است.

همانطور که من از طریق جهت یابی و سازگاری با یک سیستم جدید، تجربیات خود را با همه به اشتراک خواهم گذاشت. در حال حاضر، من در Comfort Suites در ،ون Tn نشسته ام و در حال استراحت هستم. من فردا یک روز تعطیل دارم بعد 2 روز جهت گیری. سال نو همگی مبارک، سلامت باشید و سالی پر از سلامتی و موفقیت داشته باشیم!



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/fedex-ground-linehaul-with-johnboy.2494762/

پیکان خودرو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. لاستیک دولتی و نحوه ثبت نام آن؛ قیمت انواع لاستیک ایرانی… مزایای پیکان؛ از دلایل همه گیری این خودرو تا سال 1380 راحت تعمیری، ارزان بودن تعمیر، همه‌جا تعمیری، هزینه کم و انس مردم ایران با پیکان بود. زیرا در بررسی‌های فنی متوجه شدیم که موتور فیات از آلومینیوم ساخته شده است که مقاوم نیست و برای جاده‌های ایران که کمتر آسفالت بودند مناسب نبود.

آلمان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپا و جهان شناخته می‌شود و همه ساله افراد زیادی برای کار، تحصیل یا تجارت عازم این کشور می‌شوند. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

  • در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد.
  • مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پیکان وانت کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و …
  • FMC T5 فردا موتورز یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان در ایران قیمت دارد.

تولید پیکان در سال 1341 در کارخانه ی ایران ناسیونال کلید خورد. اولین خودروی تولید شده در سال 1346 در دو مدل پیکان دولوکس و پیکان کارلوکس به بازار عرضه میشد. در همان سال پیکان وانت و پیکان تاکسی نیز به تولیدات ایران ناسیونال اضافه شد. در سال 1349 پیکان اتوماتیک هم تولید شد.ساخت قطعات پیکان در داخل کشور از سال 1372 در شرکت ساپکو آغاز شد و از آن پس حدود 98 درصد قطعات پیکان در داخل کشور تولید می‏شد. آقای خیامی موسس ایران خودرو در کنار بدنه پیکان در یکی از خطوط ایران خودرو؛ تولید داخل این خودرو به آرامی و با شکل‌گیری قطعه‌سازان کوچک و بزرگ و با به وجود آمدن نظام‌های مهندسی در حال افزایش بود. در سال 1353 خط تولید وانت شکل گرفت، در 27 مهرماه 1353 نیز کارخانه ریخته‌گری و موتورسازی دایر شد تا نسبت به ساخت شش قسمت از موتور پیکان 1600 اقدام کند.

پیکان وانت بنزینی، مدل ۱۳۸۴

بنابراین من گفتم بروید انگلستان، آنجا شرکتی است به نام روتس که موتورهایی که می‌سازد بهترین موتور دنیاست. “در ابتدای بررسی‌ها دیدم از همه ضعیف‌تر همان فیات است که قبلاً در ایران بود. تویوتا از خودروی برقی سفارشی APM برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو استفاده می‌کند. جدیدترین آمار از وضعیت تولید انواع خودرو در اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد تولید تعدادی از خودروها متوقف و… یک نسخه از مدل M Heritege بی ام و M4 با رنگی خاص در کشور امارات برای فروش گذاشته… معرفی جدیدترین برنامه‌ها و بازی‌های سرگرمی اندروید اگر چرخی در گوگل پلی بزنید خواهید دید که روز به روز به بازی‌های سیستم عامل اندروید اضافه می‌شود که هر کدام ویژگی ساختاری و گرافیکی خاص خود را دارند.

بیشتر ایرانی‌ها با شنیدن کلمه «پیکان» یاد خودرویی جعبه‌ای شکل می‌افتند که حدود پنج دهه در صنعت خودرو کشور ساخته می‌شد و هر چند دو دهه از تعطیلی خط تولید آن می‌گذرد، اما هنوز هم می‌توان این خودرو را تک و توک در خیابان‌ها و جاده‌های کشور دید. باطری ماشین پیکان اصل حتما دارای برگه گارانتی بوده و همراه با یک دفترچه راهنمای کامل به مشتریان عرضه می شود. براساس برچسبی که بر روی بدنه باطری ماشین پیکان درج شده مشخص خواهد شد تا چه زمانی طول عمر مفید دارد و اساسا از چه نوعی است. خودورهای ایرانی روزی دو و نیم میلیون‌تومان و قیمت خودروهای چینی ۵ میلیون‌تومان افزایش داشته است. کاوه سُلگی هم این گفته را تایید می‌کند که این خودرو قرار بود در سودان تولید شود.

چه نوع باتری برای پیکان قابل نصب است؟ سرب اسیدی یا اتمی؟

البته دوج هاسکی نسخه وانت دیگری از روتس ارو بود که در آفریقای جنوبی تولید می‌شد و شباهت بسیاری به پیکان وانت ایرانی داشت. این نوع مدل در دهه ۵۰ در کارخانه ایران ناسیونال تولید شد. این نوع خودرو بنا به درخواست مشتریانی که محل کارشان صنعتی بود ساخته شد. موتور این نوع مدل از نوع مدل تخت بود که تقریباً شتاب بالایی داشت.

پس از ساخت قطعات لازم پیکان، تولید این خودرو ۱۳ سال ادامه داشت و در سال ۱۳۸۴ پیکان با تولید ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه با کارخانه ایران خودرو خداحافظی کرد و آخرین پیکان تولیدشده راهی موزه شد. تولیدات باطری ماشین پیکان سواری از تنوع قابل توجهی برخوردار است و بر اساس مشخصات و ویژگی هایی که هر یک دارند قیمت گذاری خواهند شد. در سال ۱۳۷۰ شرکت ایران خودرو با بهره‌گیری از سیستم تعلیق و موتور ۱۸۰۰ سی سی، پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، نوع تازه ای از پیکان را که در ایران به پیکان پژویی معروف گردید تولید کرد و تا ۶ سال تولید آن را ادامه داد. استقبال ایرانیان از پیکان باعث شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان آن که دارای حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی، قدرت موتور بیشتر و دو کاربراتور بود به خط تولید پیکان افزوده گردد. برای خرید باطری ماشین پیکان سواری حتما مشخصات درج شده بر روی جعبه بسته بندی را با آن چه بر روی بدنه باتری حک شده است مطابقت دهید. توقف تولید پیکان در سال 1384؛ پولِ پیکان سبب شد مراکز تحقیقاتی و نظام‌های مهندسی بعد از 15 سال رکود و فراموشی، دوباره در ایران خودرو شکل بگیرد.

درک شیمی باتری لیتیوم و نقش آنها در حمل و نقل – هوشمند سوخت


باتری های پیشران الکتریکی انرژی لازم برای حرکت خودرو را تامین می کنند.  باتری های چرخه عمیق برای واحدهای برق کمکی استفاده می شوند.  - منبع: Dragonfly Energy

باتری های پیشران الکتریکی انرژی لازم برای حرکت خودرو را تامین می کنند. باتری های چرخه عمیق برای واحدهای برق کمکی استفاده می شوند.

منبع: Dragonfly Energy


باتری‌های لیتیوم یونی که در همه جا از گوشی‌های هوشمند گرفته تا خودروهای الکتریکی یافت می‌شوند، می‌توانند صنعت حمل‌ونقل سنگین را متحول کنند.

چگالی انرژی بالاتر (قدرت بیشتر در واحد فضا)، وزن سبک‌تر، و ویژگی‌های تخلیه/شارژ در مقایسه با باتری‌های اسید سرب، عملکرد بهینه و کاهش اثرات زیست‌محیطی در بخش‌های دیگر را به همراه داشته است. آنها پتانسیل انجام همین کار را برای کامیون های سنگین دارند.

،یبات شیمیایی متنوع باتری های لیتیومی چگونه بر نحوه استفاده از آنها در حمل و نقل تاثیر می گذارد؟

کاوش در طیف شیمی باتری های لیتیومی

در زیر بر،ب به ظاهر ساده “باتری لیتیوم یون” چشم انداز متنوعی از مواد شیمیایی قرار دارد. هر کدام دارای نقاط قوت منحصر به فردی هستند که به دقت برای برآوردن نیازهای خاص ساخته شده اند.

باتری‌های لیتیومی برخلاف مدل‌های قبلی‌شان، باتری‌های لیتیومی راه‌حل‌هایی برای همه نیستند. محققان و مهندسان عواملی مانند چگالی انرژی، توان ،وجی، طول عمر و هزینه را برای دستیابی به عملکرد مطلوب در برنامه انتخابی متعادل می کنند:

  • تراکم انرژی: مقدار انرژی ذخیره شده در واحد حجم یا جرم.
  • انرژی ویژه: یک باتری چقدر انرژی می تواند ذخیره کند.
  • قدرت خاص: باتری چقدر سریع می تواند انرژی ذخیره شده را تحویل دهد.
  • میزان شارژ و دشارژ: سرعتی که باتری با آن انرژی را جذب و آزاد می کند.
  • عملکرد دما: انعطاف پذیری باتری در برابر گرما یا سرمای شدید بدون به خطر انداختن عملکرد یا ایمنی.
  • طول عمر (عمر چرخه): تعداد چرخه‌های شارژ-دشارژ باتری می‌تواند قبل از کاهش قابل توجه ظرفیت تحمل کند.
  • هزینه: ایجاد تعادل بهینه بین قیمت من، و عملکرد مطلوب.
  • در دسترس بودن مواد: اطمینان از عرضه پایدار مواد باتری برای دوام طول، مدت حیاتی است.
  • ایمنی: به حداقل رساندن خطرات انفجار آتش، از جمله رعایت یا فراتر رفتن از مقررات ایمنی باتری های لیتیومی، بسیار مهم است.

این فرآیند منجر به طیفی از انواع باتری های لیتیومی تخصصی می شود که هر کدام برای هدف مورد نظر خود طراحی شده اند.

رایج ترین انواع باتری های لیتیومی در صنعت حمل و نقل کدامند؟

از جمله رایج ترین مواردی که در صنعت حمل و نقل مشاهده می شود عبارتند از:

NMC (لیتیوم نیکل منگنز ا،ید کبالت). اینها چگالی انرژی بالایی دارند اما سریعتر ت،یب می شوند، نگر، های پایداری حرارتی دارند و از کبالت استفاده می کنند که افزایش یافته است. سوالات اخلاقی در مورد نحوه است،اج آن

NCA (لیتیوم نیکل کبالت ا،ید آلومینیوم). مشابه NMC در عملکرد، اما با چگالی انرژی کمی کمتر و ایمنی بهبود یافته به دلیل کاهش کبالت. با این حال، ناپایداری حرارتی و هزینه بالاتر NCA پذیرش گسترده آن را محدود می کند.

LCO (لیتیوم کبالت ا،ید). اینها دارای بالاترین چگالی انرژی هستند اما از طول عمر محدود، نگر، های ایمنی و وابستگی قابل توجه به کبالت رنج می برند.

LFP (لیتیوم آهن فسفات). اینها که به ،وان LiFePO4 نیز شناخته می‌شوند، دارای چگالی انرژی کمتری هستند، اما طول عمر، دوام و پایداری حرارتی را ارائه می‌کنند و برای کاربردهایی که نیاز به قابلیت اطمینان و ایمنی دارند، ایده‌آل هستند.


در زیر بر،ب به ظاهر ساده

در زیر بر،ب به ظاهر ساده “باتری لیتیوم یون” چشم انداز متنوعی از مواد شیمیایی قرار دارد.

منبع: Dragonfly Energy


باتری های لیتیومی در حمل و نقل

با برجسته ، تفاوت‌ها در ،یب شیمیایی و اه، تعیین‌شده، باتری‌های لیتیومی دو نقش اصلی را در حمل‌ونقل ایفا می‌کنند: تامین نیروی محرکه و تامین نیروی کمکی.

باتری های پیشران الکتریکی انرژی لازم برای حرکت خودرو را تامین می کنند.

باتری‌های چرخه عمیق برای واحدهای قدرت کمکی (APU) استفاده می‌شوند، که برق را برای امکانات داخل هواپیما بدون ضربه زدن به باتری پیشرانه یا نیاز به موتور در حالت آرام، تحویل می‌دهند.

در حالی که در ،یب و هدف آنها متفاوت است، هر منبع انرژی بسیار مهم است، و دارای ویژگی های متمایز متن، با نیازهای کاربردی آن است.

باتری های EV: یک الگوی در حال تغییر

NMC به طور سنتی بر فضای وسایل نقلیه الکتریکی به دلیل چگالی انرژی بالای آن تسلط داشته است که برد وسیع و عملکرد عالی را امکان پذیر می کند. با این حال، این شیمی لیتیوم (NMC) دارای معایبی است، به ویژه خطر بالاتر فرار حرارتی، که می تواند منجر به آتش سوزی و انفجار شود.

در نتیجه، تولیدکنندگان به طور فعال در حال بررسی جایگزین های من، برای نیازهای تقاضای این برنامه منحصر به فرد هستند.

باتری های LFP به ،وان یک رقیب امیدوارکننده با هزینه کمتر، طول عمر بیشتر و پایداری حرارتی قابل توجه ظاهر می شوند. این منجر به کاهش خطر آتش سوزی و به طور بالقوه کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

با این حال، چگالی انرژی کمتر آن در حال حاضر برد را محدود می کند، که یک عامل مهم برای کامیون های مسافت طول، است. با نگاهی به جاده، باتری‌های حالت جامد پتانسیل بسیار زیادی دارند، چگالی انرژی بی‌نظیر و شارژ سریع‌تر را ارائه می‌کنند، محدودیت‌های برد را برطرف می‌کنند و در عین حال ایمنی را بیشتر می‌کنند. اگرچه هنوز در حال توسعه هستند، اما آینده احتمالی فناوری EV را نشان می دهند، از جمله در کامیون های سنگین برقی.

APUهای تمام الکتریکی: LFP شارژ را هدایت می کند


APU تمام الکتریکی Battle Born انرژی Dragonfly از فناوری باتری لیتیومی استفاده می کند.  - ع،: Dragonfly Energy

APU تمام الکتریکی Battle Born انرژی Dragonfly از فناوری باتری لیتیومی استفاده می کند.

ع،: Dragonfly Energy


تلاش برای کاهش وابستگی به واحدهای برق کمکی در حالت دور، دیزل و باتری-الکتریک در کامیون‌های سنگین رایج شده است.

با این حال، واحدهای متکی به سوخت دیزل مشکلاتی در زمینه پایداری، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن دارند.

APUهای الکتریکی شکایات رانندگان را برانگیخته اند مبنی بر اینکه نمی توانند کامیون را به اندازه کافی برای یک چرخه کامل خواب خنک نگه دارند، به خصوص در آب و هوای گرم.

باتری‌های لیتیومی برای APUهای الکتریکی، به‌ویژه شیمی LFP، به دلیل ایمنی، دوام اقتصادی، طول عمر و قابلیت اطمینان LFP برای کاربرد بسیار من، هستند.

انتخاب شیمی لیتیوم من، برای حمل و نقل سنگین

چه عملکردی را پیش بینی می کنید که محلول لیتیوم در یک ناوگان انجام شود؟

درک قابلیت های ارائه شده توسط مختلف مواد شیمیایی باتری لیتیومی از آنجایی که صنعت حمل‌ونقل به دنبال بهینه‌سازی عملکرد، کاهش اثرات زیست‌محیطی و تأثیر مثبت بر خط نهایی مالی ناوگان است، مهم است.

در حالی که برقی‌سازی کامیون‌ها ممکن است سرفصل‌ها را به خود اختصاص دهد، باتری‌های لیتیوم یونی امکاناتی فراتر از تامین انرژی خودروهای الکتریکی را ارائه می‌دهند. برنامه هایی مانند واحدهای برق کمکی تمام الکتریکی می توانند به ناوگان با ابتکارات سبز و صرفه جویی در هزینه کمک کنند.

منتظر خبرهای فردا نباشیم. آینده فناوری باتری اینجاست، و زمان آن فرا رسیده است که پتانسیل آن را به نفع ناوگان و محیط زیست خود کشف کنیم.



 -

درباره نویسنده: Wade Seaburg پیشنهادهای درآمد اصلی Dragonfly Energy است. او پشت معرفی اخیر Battle Born All-Electric APU به صنعت حمل و نقل سنگین بود که جایزه HDT 20 محصول برتر را دریافت کرد. Seaburg دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه پوردو است.

این مقاله مهمان ارائه شده مطابق با استانداردها و سبک ویرایشی Heavy Duty Trucking تالیف و ویرایش شده است تا اطلاعات مفیدی را در اختیار خوانندگان ما قرار دهد. نظرات بیان شده ممکن است منع، کننده نظرات HDT نباشد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10219819/understanding-lithium-battery-chemistries-and-their-roles-in-trucking

MTA هیئت مدیره 2024-2025 را انتخاب می کند

اعضای انجمن حمل و نقل منیتوبا (MTA) هیئت مدیره 2024-2025 خود را در طول سال 92 انتخاب ،د.nd مجمع عمومی سالانه 12 آوریل.

اعضای اجرایی شامل رئیس جمهور پائولین ویبه پیترز (حمل و نقل پین)، 1خیابان نایب رئیس برنت آرنولد (برادران آرنولد حمل و نقل)، 2nd نایب رئیس رایان میچل (حمل و نقل وایلدوود)، و همچنین اعضای اصلی ترنت زیمنس (گروه کلیسن)، راشل بیکر (کامیون کشی Searcy)، و پیتر مک دونالد (گروه شرکت های ترنس ای،).

اعضا پیشنهاداتی از جمله تصویب اقدامات هیأت مدیره، تصویب گزارش رئیس جمهور، تعیین حسابداران و تصویب گزارش کمیته نامزدی.

هیئت مدیره MTA 2024-2025
(ع،: MTA)

هیأت مدیره شامل مارک پاولیک (Big Freight Systems)، استیو زوکویچ (Bison Transport)، Trevor Fridfinnson (Bison Transport)، دیل در،ن (Consolidated Fast Frate)، رایان جانستون (Gardewine)، درک کوین (KAG Ca،a)، Darrin Fiske است. (گروه کلیسن)، جیسون دوبویس (کامیون لن دوبوا)، جان کورسیو (حمل و نقل منیتولین)، جیک پیترز (حمل و نقل نیو هوپ)، توماس مک کی (حمل و نقل پین)، آرینا جانسون (پنر اینترنشنال)، جی دژاگر (حمل و نقل پرتیج)، کرت هاینریش (رو،و حمل و نقل)، جرمی مسنر (حمل و نقل دام استیو)، داگ بووز (تدارکات تاندت)، درک لاچین (گروه شرکت‌های ترنس ای،)، و دیو تیرشنیویچ (شرکت‌های ،).

Shawn Graydon (کارگزاران بیمه Rempel) و Mic،e Magdic (BFL Ca،a Risk and Insurance Services) نامزد هیئت مدیره از بخش معاملات مرتبط هستند. شرکت های حمل و نقل شیر فله توسط Réal Tétrault (Tétrault Transport) و Gilles Durand (Du-Vall Transport) نمایندگی می شوند.



منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/mta-elects-2024-2025-board-of-directors/1003184457/

چهار روز در TIA با DAT – DAT Freight & Analytics

خدمه DAT چهار روز عالی را در فونی، گذراندند و با دوستانمان در TIA Capital Ideas 2024 اختلاط ،د. مانند هر سال، ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم و با ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید برای اجرا در دفتر به خانه آمدیم.

کارشناسان داخلی ما نیز در TIA مشغول بودند و در طول کل رویداد، پنل‌ها و بحث‌ها را رهبری می‌،د. پانل ها و آزمایشگاه های آموزشی آنها بر امنیت سایبری، پیشگیری از کلاهبرداری، برنامه های کاربردی هوش مصنوعی و ML در حمل و نقل و تدارکات، استفاده از داده ها برای رشد و به روز رس، اقتصادی متمرکز بودند.

در اینجا یک جمع بندی سریع آمده است:

پانل: امنیت سایبری مش، و ظهور کلاهبرداری

  • تشدید تهدیدات سایبری در حمل و نقل را بررسی کرد
  • بر ابتکارات مش، امنیت سایبری تاکید کرد
  • حوادث و پیامدهای دنیای واقعی را مورد بحث قرار داد
  • رویکردهای مش، امنیت سایبری ارائه شده است

ما حتی یک را نشان دادیم چک لیست کلاهبرداری که هر کارگزاری می تواند از آن استفاده کند – آن را به صورت رایگان در اینجا بررسی کنید.

آزمایشگاه یادگیری: حاکمیت شبکه: استراتژی‌هایی برای دفاع از کارگزاری خود در برابر تقلب در صنعت

  • تاکتیک های تحت پوشش که توسط کلاهبرداران در حمل و نقل استفاده می شود
  • استراتژی ها و فن آوری های مش، برای شناسایی و جلوگیری از تقلب
  • اهمیت همکاری در صنعت را برجسته کرد

آزمایشگاه یادگیری: چگونه هوش مصنوعی می‌تواند نوآوری زنجیره تامین برق را انجام دهد

  • نقش هوش مصنوعی در نوآوری زنجیره تامین را بررسی کرد
  • در مورد دسترسی دموکراتیک به داده های صنعت بحث شد
  • بهینه سازی کارایی و امنیت با هوش مصنوعی
  • در مورد ساده سازی ورود و کاهش بازه های زم، ایده به محصول صحبت شد (در مورد این بیشتر بخو،د اینجا)

پانل: توانمندسازی حمل و نقل و لجستیک: استقبال از هوش مصنوعی و ML

  • تأثیر بالقوه هوش مصنوعی و ML بر صنعت را بررسی کرد
  • در مورد نقش فناوری در ایجاد نوآوری بحث کرد
  • بررسی احتمالات افزایش کارایی و مقرون به صرفه بودن

آزمایشگاه یادگیری: رشد سوخت: آزادسازی قدرت داده در سفر کارگزاری حمل و نقل شما

  • بینش داده‌های اعمال نفوذ را برای رشد کارگزاری با شریک کارگزار، راه‌حل‌های حمل‌ونقل قابل اعتماد بررسی کرد. (مطالعه موردی را بخو،د)
  • نکات مش، کارشناسان صنعت و کارگزاری های موفق
  • راهنمایی در مورد استفاده موثر از داده ها ارائه شده است

پانل: به روز رس، اقتصادی 2024

  • به روز رس، در مورد چشم انداز اقتصادی ارائه شده است
  • یافته های ویژه از گزارش های صنعت
  • تحلیل روندهای اقتصادی فعلی

این جلسات بر اهمیت همکاری، استفاده از فناوری و بینش های مبتنی بر داده برای رسیدگی به چالش ها و افزایش رشد در صنعت حمل و نقل و لجستیک تأکید ،د.

و ما این رویداد را با حمایت DAT از یک مهم، بزرگ در بیابان به پایان بردیم.

برای اطلاعات بیشتر از TIA اینجا را کلیک کنید.

اما آینده رویدادهای DAT چیست؟

DAT Engage – شیکاگو

شیکاگو – ما به دیدن شما می آییم! تیم ما در محل با مشتریان حامل و کارگزار ما ملاقات خواهد کرد و آموزش محصولات شخصی را در سراسر منطقه اجرا خواهد کرد. می خواهید به دفتر شما بیاییم؟ با پر ، فرم در لینک زیر مطمئن شوید که شما را از دست ندهید. اگر سؤالی دارید، با مدیر حساب خود تماس بگیرید.

برای دیدن ما در شیکاگو اینجا را کلیک کنید.

DATCON 2024 – کانزاس سیتی

DATCON جایی است که صنعت برای آینده خود تصمیم می گیرد. هر سال، کاربران DAT برای رویداد برتر حمل و نقل جمع می شوند. این کنفرانس دو روزه شامل سخنر،‌های کلیدی الهام‌بخش، جلسات برجسته با کارشناسان صنعت، آموزش عملی محصول در منطقه نوآوری و فرصت‌های شبکه بی‌پایان است.

شما دانش و بینش ،ب خواهید کرد تا ،ب و کار خود را به فصل بعدی سوق دهید. با آهنگ‌های برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد بر اساس جایی که در سفر خود هستید، با روش‌های بی‌شماری برای موفقیت و پیشرفت به خانه می‌روید.

به DATCON یک تخفیف عمده زود هنگام می خواهید؟ برای باز ، قیمت بلیط ویژه 895 دلاری (600 دلار صرفه جویی در قیمت کامل) روی زیر کلیک کنید. اما زیاد منتظر نباشید، این پیشنهاد در 31 می 2024 منقضی می شود.

با کلیک بر روی اینجا با درخشان ترین ذهن های این صنعت ملاقات کنید.

منبع: https://www.dat.com/blog/four-days-at-tia-with-dat