هر شرکتی که ما با آن کار می کنیم، برای رانندگان خود شرایط تجربه خاصی دارد. برای اینکه بهترین پیشنهادات ممکن را دریافت کنید، لطفاً قبل از ارسال، از صحت پاسخ های خود در بالا اطمینان حاصل کنید.
در حالی که برقیسازی سریعترین و مقرونبهصرفهترین روش برای کاهش آلایندهها در بخش وسایل نقلیه متوسط و سنگین (MHDV) است و در حال حاضر برای ا،ر ک،های خودرو قابل استفاده است، سوختهای پاک نقش مهمی در گذار صنعت به آلایندگی صفر خواهند داشت. کامیون ها
بخش حمل و نقل نزدیک به یک چهارم کل گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد و MHDV ها 37 درصد از این گازهای گلخانه ای را تولید می کنند. اما با وجود اینکه ،ت فدرال قصد دارد تا سال 2030 35 درصد از کامیونهای جدید را کربنزدایی کند، تقریباً 70 درصد از خودروهای متوسط و 95 درصد از خودروهای سنگین همچنان در سال 2030 با موتورهای احتراق داخلی کار خواهند کرد.
مؤسسه پمبینا در بی،های اعلام کرد: «در حالی که ا،ر کامیونها و اتوبوسها برقدار هستند، ناوگانهای معمولی در طی دو دهه آینده یا بیشتر در جادهها باقی خواهند ماند، زیرا خودروهای موتور احتراق داخلی به تدریج به چرخه پایان طبیعی خود میرسند».
اما مقررات فدرال قریب الوقوع باقی می ماند. همراه با هزینه کل عملیات و اه، زیست محیطی، باعث تغییر در بین مالکان ناوگان به سمت وسایل نقلیه کم آلاینده و صفر شده است و بسیاری شروع به سرمایه گذاری های قابل توجهی برای کاهش ردپای کربن موجودی حمل و نقل جاده ای خود کرده اند. آدام تورن، مدیر حمل و نقل موسسه پمبینا، گفت: اعضای صنعت باید استراتژی سرمایه گذاری خود را با دقت برنامه ریزی کنند.
او میافزاید که ک،های وسایل نقلیه خاصی مانند کامیونهای مسافت طول، وجود دارد که با چالشهای فنی و طراحی با برقیسازی مواجه هستند. برای این وسایل نقلیه، سوخت های جایگزین، به ویژه هیدروژن، می تواند به ،وان یک راه حل طول، مدت در طول دوره انتقال عمل کند.
با این حال، هر استراتژی کربن زدایی که شامل سوختهای پاک میشود، باید مدت زمان استفاده از این سوختها را در نظر بگیرد. بر اساس این مطالعه، سوخت کم کربن اغلب به ،وان یک اقدام موقت در نظر گرفته می شود، تا زم، که یک خودروی احتراق داخلی با یک خودروی الکتریکی جایگزین شود. با این حال، در یک بخش مجزا از دستههای خودرو، سوختهای پاک، ی،ی هیدروژن، ممکن است در بلندمدت مفید باشند.
استفاده از هیدروژن
و اگرچه وسایل نقلیه هیدروژنی آلایندگی لوله اگزوز صفر دارند، اما با توجه به اینکه تقریباً تمام هیدروژن در حال حاضر با استفاده از روشهای کربن فشرده تولید میشود، مزایای حذف گازهای گلخانهای تا حدودی جبران میشود، زیرا هیدروژن کم کربن را فقط میتوان با مقدار بسیار بالا تولید کرد. هزینه.
با این حال، پس از سال 2035، هیدروژن من،ترین مسیر برای کاهش انتشار گازهای گلخانهای از کامیونهای طول،مدت است و پتانسیل کربنزدایی آن با استفاده از انرژی پاک برای تولید آن به حدا،ر میرسد.
در سناریویی که خودروهای سلول سوختی هیدروژنی از نظر تجاری قابل دوام هستند و هزینه سوخت هیدروژنی با قیمت بنزین یا گازوئیل برابری می کند، این نوع خودرو برای حمل و نقل در مسافت های طول، من، تر است و با توجه به باتری برقی ترجیح داده می شود. چگالی انرژی بالای سلول های سوختی و ویژگی های پر شدن سریع.
با این حال، اگر از هیدروژن مایع استفاده شود، انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل نیازهای انرژی و ذخیره سازی بیشتر افزایش می یابد. یک وسیله نقلیه هیدروژنی که از هیدروژن فسیلی مایع استفاده می کند، گازهای گلخانه ای مشابه وسایل نقلیه دیزلی تولید می کند.
بیودیزل و دیزل تجدید پذیر
بیودیزل و دیزل تجدید پذیر نیز گزینه های من،ی برای حمل و نقل جاده ای هستند که با موتورهای دیزلی کار می کنند. هر دو سوخت زیستی نسبت به دیزل کربن فشرده کمتری دارند و می توانند در طی دوره انتقال به کربن زدایی کمک کنند، به ویژه برای وسایل نقلیه ای که به سختی برقی می شوند.
دیزل تجدید پذیر بهتر عمل می کند زیرا می تواند به راحتی جایگزین دیزل معمولی شود بدون اینکه نیاز به تغییر در کامیون ها باشد. با این حال، هر دو نوع نیاز به سیاست های خوبی دارند تا مطمئن شوند که به روش های سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و به مقدار کافی در دسترس هستند.
«سیاست خوب برای تقویت عرضه پایدار و مح،ه اثرات کاربری زمین بسیار مهم خواهد بود. در این گزارش آمده است که در حالی که مقیاسپذیری یک نگر، است، میتوان با افزایش ظرفیت ،د ،، نوآوری مواد اولیه و بازدهی بالاتر به آن پرداخت.
سوخت های زیستی: یک نکته هشدار دهنده
یک نکته احتیاطی در مورد استفاده گسترده احتمالی از بیودیزل این است که گازوئیل مخلوط با بیودیزل هنوز هم گازهای گلخانه ای کلی تولید می کند. بنابراین، بیودیزل باید در درجه اول به ،وان یک سوخت انتقالی در نظر گرفته شود که به ،وان یک راه حل موقت عمل می کند. استقرار آن باید به سمت وسایل نقلیه ای باشد که هنوز برقی نشده اند یا در مناطقی که زیرساخت شارژ ناکافی وجود دارد. با این حال، چالش های عملیاتی در هوای سرد به این م،ی است که حتی در مورد حمل و نقل جاده ای، استفاده از بیودیزل محدود خواهد بود.
یکی دیگر از نگر،های مهم در مورد سوختهای زیستی که در این گزارش به آن اشاره شده است، اتکای آنها به زمینهای کشاورزی برای تولید محصولات سوختی است که بهطور بالقوه میتواند انتشار خالص را افزایش دهد، به دلیل انتشار گازهای گلخانهای تولید شده توسط کشت محصولات، و همچنین انتشار گازهای گلخانهای ناشی از منحرف ، زمین از استفاده قبلی برای رشد. محصولات زراعی هم برای سوخت زیستی و هم برای غذا.
دیزل تجدیدپذیر برای کارهای متوسط و کوتاه گزینه ای نیست
و در حالی که بیودیزل به صورت تجاری در کانادا از طریق ،یبی از واردات و تولید داخلی در دسترس است (کانادا حدود 400 میلیون لیتر بیودیزل از ایالات متحده وارد کرد که حدود 2٪ از کل 18.3 میلیارد لیتر گازوئیل مصرفی در سراسر کشور را تشکیل می دهد)، برای گازوئیل تجدید پذیر به سهم قابل توجهی در کربن زدایی داشته باشد، باید به طور گسترده در دسترس تجاری قرار گیرد.
ذینفعان بر این عقیده بودند که بریتیش کلمبیا و کبک تنها دو است، هستند که به دلیل سیاستهای مطلوب، دیزل تجدیدپذیر گزینه من،ی است. کانادا اخیراً شروع به تولید مقادیر نسبتاً کمی دیزل تجدیدپذیر از طریق تأسیسات در پرنس جورج، بریتیش کلمبیا و Come-By-Chance در نیوفاندلند کرده است، اگرچه هنوز به حجم مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضا نیست.
در میان چالشهای موجود در عرضه، این مطالعه نشان میدهد که گازوئیل تجدیدپذیر ممکن است بازیگر اصلی در تلاشهای کربنزدایی برای خودروهای تحویل متوسط، کوتاه و آ،ین مایل نباشد. در این دسته خودروها، برقیسازی در مقایسه با استفاده از سوختهای کم کربن که در حال حاضر از دیزل استفاده میشود، گزینه من،تری و مقرون به صرفهتر است.
گاز طبیعی تجدیدپذیر
در حالی که گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) را می توان در کامیون هایی که با گاز طبیعی کار می کنند مستقر کرد، عدم قطعیت های مربوط به تامین کافی وجود دارد.
به طور کلی، وسایل نقلیه گاز طبیعی و زیرساخت های سوخت رس، مرتبط به طور گسترده در سراسر کانادا نفوذ نکرده اند. بر اساس این گزارش، در سال 2019، تنها 41 ایستگاه سوختگیری گاز طبیعی فشرده عمومی فعال بود که نسبت به 72 ایستگاه در سال 2010 کاهش داشت.
در صورت افزایش عرضه، صنعت باید سرمایه گذاری قابل توجهی در زیرساخت ها و استفاده از کامیون هایی انجام دهد که با این سوخت جایگزین کار می کنند.
ظرفیت RNG کانادا
انتظار می رود ظرفیت RNG کانادا در سال 2025 افزایش یابد، و در حالی که در بریتیش کلمبیا و کبک مقدار مشخصی از RNG موظف است در عرضه عمومی گاز مخلوط شود، انتاریو چنین اختیاری ندارد، که این امر پتانسیل استان را برای هدایت تمام RNG تولید شده قادر می سازد. می تواند به سمت بخش حمل و نقل باشد.
این می تواند به راحتی در زیرساخت های سوخت رس، موجود استفاده شود و با کامیون های گازسوز سازگار است.
«تا همین اوا،، یک مانع برای پذیرش گسترده کامیونهای مسافت طول، با سوخت گاز این بود که () آنهایی که برای صنعت حمل و نقل کانادایی من، هستند و وزنهای سنگینتری نسبت به کامیونهای آمریکایی میکشند، به صورت تجاری در دسترس نبودند. با این حال، کامینز، یک تولید کننده موتور مستقر در آمریکا، اخیراً یک موتور 15 لیتری با قابلیت پشتیب، از محموله های کانادایی معرفی کرده است که می تواند گاز طبیعی برای حمل و نقل های طول، مدت را به گزینه ای من، و در نتیجه سوخت گیری با استفاده از RNG ساده تبدیل کند. .
برای کربن زدایی MHDVهایی که با گاز سوخت می شوند، RNG باید بخش مهمی از ،یب سوخت باشد. طبق مطالعه Pembina، در سناریویی که کامیونهای دوربرد ک، 8 به طور کامل با RNG کار میکنند، انتشار گازهای گلخانهای در طول عمر وسیله نقلیه میتواند تا 55 درصد کاهش یابد.
چادر خودرو از پارچه های مقاوم تهیه می شود و برای محافظ از ماشین شما در برابر شرایط جوی و محیطی کاربرد دارد. اما که لازم است بدانید که جنس چادر خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در غیر اینصورت نمی تواند به خوبی از خودروی شما محافظت کند. شرکت chery اکنون انواع خودروهای سدان، هاچبک، کراساوور و حتی الکتریکی را در دستور کار خود دارد.
تیگو ۷ به عنوان یک شاسی بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهرهمندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد. این خودرو مدتی پس از شروع عرضه در چین به لیست تولیدات شرکت مدیران خودرو راه پیدا کرد و توانست خیلی زود جایگاه خود را میان شاسی بلندهای حاضر در بازار ایران پیدا کند. چری تیگو ۷ نیروی خود را از یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ مشترک با آریزو ۵ توربو دریافت میکند.
این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد.
خط شانهای بالایی از روی چراغ عقب در راستای دستگیره دربها تا حوالی گلگیر جلو با شیب ملایم تداوم داشته است.
همچنین برای آشنایی با دیگر محصولات این برند می توانید به سایت خرید محصولات تیگو و آریزو مراجعه کنید.
نمای عریض X شکل جلو، جلو پنجره مشبک، چراغهای عقب ماتریسی شکل، رینگ الماسی 17 اینچی، آینه بغل با زاویه دید بسیار گسترده و … از ویژگیهای طراحی خارجی آریزو 6 میباشد.
این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهدهدار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونههایی دیگر گردید. شرکت جوینت ونچر چری، جگوار لندرور نیز از سال 2012 تشکیل شده که به تولید خودروهای لندرور و جگوار برای بازار چین میپردازد. Chery در چند نقطه از چین دارای تاسیسات مونتاژ خودرو است و در خارج از چین نیز، در 15 کشور دنیا دارای کارخانه هایی برای مونتاژ محصولات خود است. در ایران مونتاژ محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو انجام میشود و برخی دیگر از محصولات چری هم با برند ام وی ام توسط مدیران خودرو تولید میشوند. یک سال پس از حضور مدلهای تنفس طبیعی در بازارهای جهانی، شرکت چری با نصب یک سیستم پرخوران (توربوشارژ) بر روی این پیشرانه توانست تا حدی توان خروجی آریزو ۵ را افزایش داده و نمونه نهایی را با نام چری آریزو ۵ توربو به بازار عرضه کند.
ابعاد و اندازهها چری آریزو ۵
این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس در بازار عرضه شوند.البته برند ام وی ام همچنان ادامه کار می دهد و محصولات میان رده چری،کماکان با این برند روانه بازار می شوند. از اولین محصولات این شرکت می توان به نمونه هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با استفاده از شاسی سیات ساخته شده بود. این شرکت که ساخت نمونه های فوق العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ اولین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه (که نظام سیاسی مشابه با چین دارد) افتتاح نمود. نمای روبروی چری آریزو ۵ برای علاقمندان حرفهای دنیای اتومبیل، میتواند یادآور چهره برخی محصولات جدید شرکت اوپل باشد؛ هرچند زبان طراحی جدید شرکت چری که در محصولات دیگر آن نظیر تیگو ۷ نیز به کار رفته است. به گزارش ایمنا، شرکت خودروسازی چری یکی از اولین کمپانیهای چینی بود که با خودروی ریز نقش چری QQ (ام وی ام ۱۱۰) وارد بازار ایران شد تا جای خالی دوو ماتیز را برای مشتریان ایرانی پر کند.
قیمت فونیکس FX
از نخستین محصولات این شرکت میتوان به نمونههایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با بهکارگیری شاسی سیات ساختهشده بود. این شرکت که ساخت نمونههای فوقالعاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونههای تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. خودرو آریزو ۵ از خودروهای محبوب کمپانی چری است، که دارای امکاناتی همچون سیستم هشدار دهنده ضد سرقت، EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز)، جا لیوانی، صندلی های پارچه ای، صندلی های عقب تاشو، چراغ های جلو هالوژن و چراغ عقب LED است. این سری را میتوان نخستین محصولات چری قلمداد کرد که از سال ۱۹۹۹ میلادی و با نخستین مدل با کد A11 در خط تولید این شرکت قرار گرفت. این سری شامل نمونههای ارزانقیمتی مانند چری Fulwin 2 FL بوده که در ایران با نام امویام ۳۱۵ به فروش میرسد.
خودروهای چری موجود در بازار ایران
هاچبک فوق کوچک شهری QQ3 نخستین محصول مشترک چری با مدیران خودرو در سال ۲۰۰۶ بود و یک کپی مطلق از دوو ماتیز (که در ایالات متحده و با همکاری شورولت با نام اسپارک به فروش میرسید) به حساب میآمد. این محصول ام وی ام ۱۱۰ نام گرفت و به یکی از کوچکترین خودروهای صنعت خودروسازی مدرن جهان تبدیل شد. پس از آن نیز نمونههای دیگری مانند امویام ۵۳۰ و امویام ۵۵۰ (که در چین با نام A5 و E5 شناخته میشدند) نیز راهی بازار ایران شدند.
چری در سال ۲۰۱۰ با فروشی نزدیک به ۷۰۰ هزار دستگاه، هفتمین خودروساز چینی نام گرفت. از اوایل دهه ۲۰۰۰، این شرکت انتقادهایی را بهدلیل ادعاهای بیشمار مطرح شده در خصوص نقض حقوق مالکیت معنوی تولیدکنندگان خارجی دریافت کرده است. این چنین بهنظر میرسد که چندین وسیله نقلیه تولید شده توسط شرکت چری به طور مستقیم از عناصر طراحی سازندگان مختلف خارجی کپی گرفته شدهاند. در این میان حتی برخی نیز از عنوان خود شرکت انتقاد میکنند که یادآور عبارت «Chevy»، نام کوتاه شده تجاری شورولتِ جنرال موتورز است.
توصیههایی که اولین پذیرندگان برقیسازی توصیه میکنند، زیرساخت شارژ را از قبل آماده کنید و از یک رویکرد مرحلهای برای انتقال به خودروهای الکتریکی استفاده کنید.
جو لومباردو، معاون عملیات شبکه در Purolator، طی بحثی در Truck World که در آن پذیرندگان اولیه EV موفقیت ها و چالش های خود را برجسته ،د، گفت: شرکت های مخابراتی باید بر چالش مدیریت انرژی تمرکز کنند، بنابراین همه سهامداران در یک صفحه هستند.
او گفت: «وسایل نقلیه به راحتی در دسترس هستند، این زیرساخت ها زمان می برد. قبل از شروع عملیات برای 12 تا 24 ماه زمان تحویل آماده باشید.
مایک اس،زینسکی، مشاور برقرس، ناوگان، PowerON Energy Solutions، از رویکردی مرحلهای برای برقرس، ناوگان دفاع کرد. او گفت: «شما رویکرد انفجار بزرگی برای برقرس، ندارید. وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید، بنابراین در صورت بروز مشکلات، آنها را به مقیاس کوچکتر محدود کنید. می توان از درس های آموخته شده برای افزایش مقیاس استفاده کرد.
مدیریت تغییر نیز بخش بزرگی از معا، است. عملیات ناوگان، تعمیر و نگهداری تأسیسات که میتوانستند مستقل کار کنند، اکنون باید روی فناوری جدید با هم کار کنند. روشن ، اینکه چه ،ی در طول انتقال چه کاری انجام می دهد از بروز مسائل جلوگیری می کند.
Purolator از پیک های خط مقدم خود که خودروهای الکتریکی را رانندگی می کنند، بازخورد دریافت می کند. لومباردو گفت: رانندگان از قبل نحوه رانندگی را میدانند، آنها میخواهند بدانند چه تفاوتی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد.
عملیات هوای سرد
آب و هوای سرد در کانادا می تواند برای باتری ها سخت باشد، و در مورد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی تردید وجود دارد. شرکت های حمل و نقل باید به دلیل هوای خنک تر، ت،یب برد را در نظر بگیرند.
Skirzynski توصیه کرد که هنگام تعیین مسیرها، برآوردهای محافظه کارانه انجام شود تا از غافلگیری در مسیر جلوگیری شود. وی افزود، در حالی که وسیله نقلیه برای حفظ برد به شارژر متصل است، پیشتنظیم باتری حیاتی است.
Purolator خودروهای برقی را در شهر کبک در شرایط 8- تا 20- درجه سانتیگراد برای چند هفته به کار گرفته است. لومباردو گفت که ت،یب محدوده وجود دارد و مهم است که این موضوع را پیش بینی کنیم.
در پشت حصار، شارژ برای مسیرهای خاص کار می کند، اما برای سفرهای طول، تر، شرکت پیک نقاط شارژ وسط شیفت را برای اطمینان از بازگشت وسایل نقلیه به پایگاه برنامه ریزی می کند.
وی گفت: “ا،ر مسیرهایی که ما انجام می دهیم زیر 100 کیلومتر در روز است و ا،ر وسایل نقلیه موجود می توانند 300 تا 400 کیلومتر را طی کنند، ما می تو،م با آن مدیریت کنیم.”
برنامه ریزی برای آینده
استفاده از خودروهای برقی ک، 8 در نقشه راه Purolator قرار دارد زیرا قصد دارد مطالعات آزمایشی را معرفی کند. این شرکت همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه کامیون های حیاطی در معا، قرار می گیرند. قرار دادن بسته های بیشتر در وسایل نقلیه و بهینه سازی مسیرها، بار بیشتری را در هر مایل برای کربن منتشر شده فراهم می کند.
شرکتها کامیونها را می،ند و این رانندگان هستند که در انتهای چوب قرار دارند. اس،زینسکی گفت که در مرحله اجرا واکنش های متفاوت و حتی منفی وجود داشته است. او گفت که به سرعت در حال حاضر و جذب خودروهای الکتریکی در چهار چرخ شخصی کارکنان افزایش یافته است زیرا مردم آنها را دوست دارند.
لومباردو گفت که بازخورد در میان پیکها بسیار مثبت بوده است. رانندگان با استفاده از ترمز احیا کننده و سایر عادات رانندگی مثبت در حال رقابت برای اینکه ببینند چه ،ی با بیشترین برد به پایه بازمی گردد، رقابت می کنند.
مشوق برق رس،
فناوری هزینه دارد و وسایل نقلیه الکتریکی ارزان نیستند. مشوق ها به ناوگان کمک می کند تا برقی سازی را اتخاذ کنند. لومباردو اذعان میکند که Purolator از این مشوقها استفاده کرده است، اما میداند که آنها برای همیشه وجود نخواهند داشت. او خاطرنشان کرد که نقطه قیمت در بخش سبک کار به جایی می رسد که تجارت قابل دوام باشد. او افزود که زیرساخت های شارژ عمومی نیز به کاهش هزینه عملیات کمک می کند.
در بخش تعمیر و نگهداری، خودروهای برقی کمتر از خودروهای انرژی سوز داخلی وارد فروشگاه می شوند. مزیت بارز آن کاهش مصرف و استفاده از ترمز است. لومباردو گفت که Purolator در سال گذشته از 100 خودروی الکتریکی استفاده کرده است و فرسودگی تایرها هنوز مشخص نشده است.
مقدار باقی مانده
او انتظار دارد که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش یابد، اما گفت که تکنسین ها باید مهارت داشته باشند. تج،ات شارژ نیز نیاز به نگهداری دارند و این بر هزینه ها می افزاید.
و همانطور که خودروهای برقی در طول چرخه عمر خود پیشرفت می کنند، ناوگان باید تصمیم بگیرند که چه زم، دیگر نگهداری و بهره برداری از آنها مقرون به صرفه نیست. Purolator گفت با کاهش برد باتری، این وسایل نقلیه می توانند در مسیرهای کوتاه تری مستقر شوند. از آنجایی که خودروها از آلومینیوم ساخته شدهاند و خوردگی نمیکنند، باتریها را میتوان با باتریهای جدید تعویض کرد.
استفاده طول، مدت
Skirzynski مزایای کاهش هزینه سوخت، صرفه جویی در عملیات و اعتبارات تنظیم سوخت پاک را می بیند.
او خاطرنشان کرد: وقتی وضعیت موثر شارژ باتری به زیر 60 درصد میرسد، هنوز ظرفیت زیادی برای استفاده برای برنامههای ثابت وجود دارد. هرچه بتوان باتری را طول، تر استفاده کرد، بهتر است و صنعت بازیافت در حال ظهور است که می توان از آن بهره برد.
لامباردو گفت راز موفقیت، چابک بودن و داشتن توانایی سازگاری و یادگیری در حین حرکت است.
امروز می خواهیم محصولات چری را همراه با عکس ماشین چری با هم مقایسه کنیم. چری یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که از نظر تولید اتومبیل در این کشور جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. رئیس هیئت مدیره چری این تونگیو و وبگاه آن cheryinternational.com میباشد.چری در سال 2003 وارد ایران شد و زیرمجموع های از شرکت کرمان موتور قرار گرفت و تحت نام مدیران خودرو و با نام اختصاری ام وی ام آغاز به فعالیت کرد.
البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.
چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتنمتر نیرو میگیرد.
این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه هایی دیگر گردید.
با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.
با ورود به صفحه قیمت چری و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، میتوانید نمودار نوسانات قیمت بازار آن را مشاهده کنید. مشخصات برخی از خودروهای کمپانی چری در خصوص مقایسه ماشین های این کمپانی شرح داده شد. خودرو تیگو ۵، دارای حجم موتور ۱.۵ لیتری است که ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این دستگاه به یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته CVT متصل شده و با گیربکس ۵ سرعته دستی نیز عرضه می شود. این سدان چینی دارای موتور ۱.۵ لیتری بنزینی است، که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
اریزو 5 توربو مدل 97، اتومات
این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانههایی ضعیفتر از رقبای غیر چینی خود دارند. محصولات چری در ایران که با خودروهای آریزو و تیگو معروف است، طی سالهای اخیر با استقبال خوبی همراه شده که با هم انواع محصولات چری در ایران را مرور میکنیم. برند لوکس مدیران خودرو می باشد که محصولاتی با متریال عالی و با کیفیت بالا و همچنین هوشمند را شامل می شود .
در داخل کابین به تبعیت از نمای ظاهری خودرو، سعی شده تا حس و حالی اسپرت به سرنشینان انتقال داده شود. کیفیت متریال به کار رفته در فضای داخلی به ویژه در بخش داشبورد و پنل دربها در قیاس با سایر محصولات چینی موجود در بازار کیفیت تقریباً بهتری دارد. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.
البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری چری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید.
خرید اقساطی فونیکس
شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانههای اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین بهشمار میآید. یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. این شرکت که ساخت نمونههای فوقالعاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونههای تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد. به عنوان یک برند خودروی چینی که برای اولین بار جهانی شد، چری به مدت ۱۵ سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده و در مجموع بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه به بیش از ۸۰ کشور صادر کرده است.
از دیگر محصولات شرکت مدیران خودرو که با همکاری چری موتورز چین در حال مونتاژ و ارائه در ایران است میتوان به مدلهای چری تیگو ۵، آریزو ۵ و تیگو ۷ اشاره کرد. اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاریهای خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. اکنون مدلهای امویام ۳۱۵ هاچبک و امویام ۱۱۰ و امویام X33 نسل قدیم در کنار نسلهای جدیدتری مانند چری تیگو ۳ایکس (ایکس۲۲)، تیگو ۵ایکس (ایکس۵۵)، تیگو ۵ و چری تیگو ۷ و آریزو ۵ به فروش رسیده که چری آریزو ۶ و تیگو ۸ را نیز باید به آنها اضافه نمود. البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.
Trucking HR Ca،a (THRC) در آ،ین چشم انداز بازار کار خود ابزارهای جدیدی را به کارفرمایان ارائه می دهد تا ،ن بیشتری را در صنعت حمل و نقل و لجستیک جذب و حفظ کند.
بر اساس اعلامیه خبری، این ابزارها از کارفرمایان در رسیدگی به موانع فرهنگی و سیستمی که به شکل گیری انتخاب های شغلی ،ن و در نهایت جذابیت این صنعت کمک می کند، حمایت می کند.
آنجلا اسپلینتر، مدیر عامل THRC، گفت: “در حالی که ما در جذب ،ن بیشتر به بخش خود حرکت می کنیم، نمایندگی ما هنوز بسیار کمتر از میانگین ملی برای نمایندگی ،ن در نیروی کار است.” “در حالی که ما برای مشاغل خالی مداوم در همه مشاغل آماده می شویم – THRC به درک عوامل انگیزشی عمیق تر پرداخته و ابزار و منابعی را برای کمک به صنعت ارائه می دهد.”
اسپلینتر گفت: «تحقیقات نشان میدهد که این صنعت در حال حاضر مشاغلی را ارائه میدهد که با نیازها و اولویتهای ،ن جویای شغل، از جمله دستمزد رقابتی، امنیت شغلی، و کار چالشبرانگیز مطابقت دارد. زم، که مشغول به کار شدند، 89 درصد از ،ن می گویند که حمل و نقل و تدارکات را به ،ن دیگر توصیه می کنند، و تقریباً همه ،ن مورد بررسی احساس می کنند که شغل آنها مطابق با انتظارات آنها است یا فراتر از آن است.
برابری ،تی در محل کار
با این حال موانع همچنان پابرجاست. گزارش ،ن با انگیزه – حفظ حرکت ما دو ابزار جدید ارائه می دهد.
بررسی نقاط کور: شناسایی شکاف های ،تی در محل کار یک ابزار ارزیابی برای سیاستها و شیوههای فعلی است تا سازمانها بتوانند نقاط قوت و ضعف را در رویکردهای خود به برابری ،تی در محل کار شناسایی کرده و اه، آینده را تعیین کنند.
،ن در محل کار: چگونه کارفرمایان می توانند ،ن بیشتری را به حمل و نقل و تدارکات جذب کنند؟ بهترین راهنمای عملی است که از یافتههای تحقیق برای شناسایی توصیههای ملموسی استفاده میکند که میتواند جنبههای استراتژی برابری محل کار را افزایش دهد.
نیروی کار گسترده تر کانادا به طور مساوی بین مردان و ،ن ت،یم شده است، اما ،ن تنها 16 درصد از نیروی کار کامیون و تنها 4 درصد از رانندگان را تشکیل می دهند.
یافته ها روندهای واضحی را برای افزایش مشارکت ،ن نشان می دهد، از جمله:
در مقایسه با سایر صنایع، فرصت هایی برای جذاب تر ، صنعت پیدا کنید.
افزایش آگاهی در مورد تنوع گسترده فرصت های شغلی.
برجسته ، فرصت های ،ن برای پیشرفت در حمل و نقل.
استراتژی هایی را به اشتراک بگذارید که نگر، های ایمنی در محل کار، به ویژه آزار و اذیت و تبعیض را بهبود می بخشد.
تعادل بین کار و زندگی و تأثیرات مسئولیت خانواده را روشن کنید.
خانهسازی تکخانواری ایالات متحده در ماه مارس سقوط کرد زیرا افزایش مجدد نرخهای وام مسکن ،یداران بالقوه را به حاشیه راند. بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده، شروع مسکن با 14.7 درصد کاهش در ماه مارس به 1.321 میلیون در مقابل 1.480 میلیون مورد انتظار و 1.549 میلیون قبل از آن (بازبینی شده از 1.521 میلیون) رسید. شروع مسکن تک خانواری با نرخ 1.022 میلیون، 12.4 درصد کمتر از رقم تجدیدنظر شده فوریه 1.167 میلیون است. پروانه های ساختم، نیز بیش از حد انتظار کاهش یافت و با 4.3% کاهش به 1.458 میلیون در مقابل 1.510 میلیون مورد انتظار و 1.523 میلیون قبل (بازبینی شده از 1.518 میلیون) رسید.
به گفته انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)/شاخص بازار مسکن و، فارگو (HMI) که اخیرا منتشر شد، «در ماه آوریل احساسات ثابت بود زیرا نرخهای وام مسکن در ماه گذشته نزدیک به 7 درصد باقی مانده بود و آ،ین دادههای تورمی نتوانستند بهبود را در سه ماهه اول سال 2024 نشان دهند.
با دادههای DAT iQ واضحترین و دقیقترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.
با DAT iQ Live هماهنگ شوید،زنده در یوتیوب یالینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.
کارل هریس، رئیس NAHB، سازنده خانه های سفارشی از ویچیتا، گفت: «با توجه به اینکه بسیاری از ،یداران ناامید در انتظار کاهش نرخ بهره هستند، سیاست گذاران می توانند با کاهش قو،ن نظارتی ناکارآمد که هزینه های مسکن را افزایش می دهد و عرضه را محدود می کند، چالش های مربوط به مقرون به صرفه بودن را کاهش دهند. .
رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB، گفت: «مطالعه ثابت آوریل نشان میدهد که پتانسیل رشد تقاضا وجود دارد، اما ،یداران تا زم، که بتوانند نرخ بهره را بهتر ارزیابی کنند، تردید دارند. با توجه به اینکه بازارها به دلیل قرائت های اخیر تورم تا حدودی با نرخ های بالاتر سازگار شده اند، ما همچنان پیش بینی می کنیم که فدرال رزرو در اوا، سال جاری کاهش نرخ های آتی را اعلام کند و نرخ های وام مسکن در نیمه دوم سال 2024 تعدیل شود.
ناظر بازار
همه نرخهای ذکر شده در زیر، هزینههای اضافی سوخت را شامل نمیشوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.
اگرچه تعداد کل دکلهای حفاری نفت و گاز از ابتدای سال ثابت بوده است، به گفته بیکر هیوز، تعداد دکلهای حفاری در حوضه پرمین تگزاس غربی، جایی که 51 درصد از دکلها در آن واقع شدهاند، 2 درصد افزایش یافته است. تامین این منطقه با لوله مته و پوشش در درجه اول بازار حمل و نقل هیوستون است، جایی که بارهای جابجا شده 14 درصد سالانه افزایش یافته است و به دنبال افزایش 12 درصدی وزنی در هفته گذشته است.
نرخ حمل و نقل خط ،وجی در هیوستون در ماه گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافته است. در خط شماره یک غرب به Lubbock در حوضه پرمین، هفته گذشته به طور متوسط 2.13 دلار در هر مایل به حامل های تخت پرداخت می شد. در خط شماره دو به ال پاسو، نرخ حمل و نقل خطی ثابت بود، به طور متوسط 2.39 دلار در هر مایل در 13٪ حجم بارهای جابجا شده بیشتر.
نسبت بار به کامیون
حجم پست بار تخت برای چهارمین هفته پس از کاهش 4 درصدی وزنی در هفته گذشته کاهش یافت. حجم ها 4 درصد کمتر از سال گذشته و مشابه سال 2019 است. مانند ون خشک و ریفر، پست های تج،ات تخت تخت زیر 5 درصد وزنی افزایش یافته است و نسبت بار به کامیون را 4 درصد کاهش داده و به 18.94 رسیده است.
نرخ های نقطه ای
نرخهای حملونقل خط مسطح در هفته دوم عمدتاً ثابت و اندکی کاهش یافت و به طور متوسط کمی کمتر از 2.02 دلار در هر مایل بود. در مقایسه با سال گذشته، میانگین ملی 0.12 دلار در هر مایل کمتر و 0.02 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.
با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید. کابین با رنگ آبی یخی، صندلی چرمی، فضای جادار و بسیار راحت و … از ویژگیهای طراحی داخلی آریزو 6 و موتور 5/1 لیتری توربو با حداکثر قدرت 147 اسب بخار، نسل جدید گیربکس CVT 9 و حالتهای رانندگی اسپورت و اکو از ویژگیهای کارایی و راندمان آریزو 6 میباشد. آریزو 5، چراغهای جلو LEDروز که ملهم از خودروهای اروپایی و آمریکایی میباشند، چراغ LED راهنمای عقب که الهام گرفته از طراحی بال پرندگان است، کنسول Tشکل، فرمان چند کاره، صندلیهای مهندسی شده و … دارد که بر زیبایی آن افزوده است.
در نمای جانبی طراحان تاکید بیشتری بر استفاده از خطوط حجمی داشتهاند تا حس اسپرت بودن افزونتری را به بیننده القا کنند.
شرکت خودروسازی چری در کلاسهای کراس اوور و سدان، راهی بازار ایران شده است.
در سال ۲۰۰۷ میلادی چری، یک قراداد سرمایهگذاری مشترک با شرکت کوروس امضا نمود.
آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار.
این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهدهدار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، وادار به جایگزینی تولیدات خود با نمونههایی دیگر گردید. از جمله مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو این است که شما با مبلغ ثابتی می توانید خودروی گران تر و بهتری را خریداری کنید و به صورت ماهیانه مابقی مبلغ خودرو را با توجه به درآمد و بودجه خودتان از 3 ماه تا 36 ماه به صورت اقساطی پرداخت نمایید. همچنین در صورت تمایل میتوانید با شماره تلفن های قرار گرفته در بالای سایت و یا پائین سایت، تماس حاصل نمائید. ما تجربه و تخصص خودمان را به رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت و متعهد میشویم که بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های چری ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و رهگیری آذر ۱۴۰۱+ اسامی ثبت نام فروش فوق العاده فوری
از ویژگیهای کابین نیز جادار بودن و ظرافت است، زیرا کنسول میانی برای لوکستر شدن استفاده شده است و در ساخت خودرو نیز از مواد باکیفیت و صندلیهای چرمی مجلل استفاده شده است. بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار. این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود. مدل توربو این خودرو، به تقاضای فزاینده برای آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتر پاسخ می دهد. سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بینالمللی ایجاد شدهاند، طراحیها را تا حد زیادی جذاب تر میکنند.
قیمت چری آریزو ۶
در پایینترین بخش از سپر عقب نیز یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ با حاشیههای منحنی به چشم میخورد که در دو انتهای کناری خود به چراغهای مه شکن، شبنمای باریک و کشیده مزین شده است. در نمای جانبی طراحان تاکید بیشتری بر استفاده از خطوط حجمی داشتهاند تا حس اسپرت بودن افزونتری را به بیننده القا کنند. خط شانهای بالایی از روی چراغ عقب در راستای دستگیره دربها تا حوالی گلگیر جلو با شیب ملایم تداوم داشته است. همچنین یک چینخوردگی حجمی دیگر نیز در بخش میانه پایینی دربها، از نزدیکیهای گلگیر عقب با شیب تقریباً یکسان نسبت به خط بالایی، تا حوالی گوشه تحتانی گلگیر جلو ادامه یافته است.
به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ؛ شرکت چری یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. از نخستین محصولات این شرکت میتوان به نمونه هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با بهکارگیری شاسی سیات ساخته شده بود. این شرکت که ساخت نمونه های فوق العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود. سدانهای این شرکت اکنون با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است. این خودروها شامل مدلهای آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX (که با نامگذاری ابتدایی نمونه مفهومی و عنوان چری آریزو ۶ در ایران معرفی شده) هستند.
سیستم تعلیق بخش جلویی آریزو ۵ توربو، از نوع مک فرسون با فنر پیچشی و در عقب نیز از نوع پیچشی نیمه مستقل است. عملکرد بسیار مثبت این سیستم تعلیق باعث شده است که چری آریزو ۵ توربو از هندلینگ مناسبی برخوردار باشد و هنگام در عبور از پیچها چسبندگی چشمگیری را به نمایش بگذارد. طبق اعلام شرکت سازنده، آریزو ۵ هندلینگ خوب و دقیق خود را مدیون پلتفرم بسیار باکیفیتی میداند که توسط شرکت بنتلر آلمان ساخته شده است. ناگفته نماند که بنتلر یکی از شرکتهای بسیار بزرگ آلمانی است که هم اکنون در ۲۹ کشور جهان ۷۰ کارخانه دارد و با خودروسازان بزرگی همچون بنز، بامو و پورشه همکاری میکند.
شغلی برای راننده CDL تمام وقت پیدا کردم که از ساعت 23 در ساعت شروع می شود. اگر قرار باشد استخدام شوم، هر چند وقت یک بار و چقدر حقوق دریافت می کنم؟ اطلاعاتی درباره #UPS باید بدانم؟
ما اخیراً این سؤال را دریافت کرده ایم. از آنجایی که و، حمل و نقل فدرال / FMSCA برای دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) ا،امی است، اگر خارج از ایالتم رانندگی نکنم، آیا باید این دستگاه را داشته باشم؟ اگر محدودیتهای ساعات سرویس (HOS) ایالت من با محدودیتهای HOS فدرال رزرو متفاوت است، آیا به ELD نیاز دارم؟ شرایط ELD ایالت من چیست؟
11 ساعت خدمات رانندگی در مجموع در هر روز. با استراحت های بعد 8 ساعات استراحت
60 ساعت در هفته، سپس 34 ساعت متوالی خارج از جاده.
البته، استثناهایی وجود دارد. آب و هوا، رانندگی در خارج از وظیفه، حمل و نقل شخصی – همه اینها اعمال می شود.
تگزاس قو،ن برای کامیون دار، که فقط در تگزاس رانندگی می کنند – نه در خارج از ایالت، متفاوت است.
15 ساعت کار، 12 ساعت رانندگی پس از 8 ساعت مرخصی (از جمله زمان در تختخواب).
70 ساعت در 7 روز، سپس 34 ساعت متوالی خارج از جاده.
که فقط در تگزاس رانندگی کنید بخشی مهم است کامیون داران درون ایالتی این قو،ن متفاوت را دریافت می کنند. اگر به هر ایالت دیگر (نیومکزیکو، اوکلاهما، آرکانزاس یا لوئیزیانا) گذر می کنید، مقررات فدرال اعمال می شود.
فلوریدا، ما شما را تماشا می کنیم 👓
فلوریدا، به دلیل طوفان هایی که می وزند، اغلب محدودیت های HOS خود را تغییر می دهند. مانند مریلند در حال حاضر، که به دلیل فروریختن پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور از محدودیتهای HOS چشم پوشی میکند، ایالتها نیز پذیرفتهاند که ساختار قو،ن فعلی نمیتواند در هنگام ،ابی پلها یا آمدن طوفانها کار کند.
البته معافیت هایی اعمال می شود. به ،وان مثال، در تگزاس، اگر بذر پنبه را حمل می کنید، قو،ن حمل و نقل درون ایالتی HOS اعمال نمی شود. (مطمئن نیستم که متوجه شده باشم – ممکن است اگر دانه های پنبه خیلی داغ شوند، دانه ها را از بین می برد؟ اگر می د،د چرا این یک محدودیت خاص است، در نظرات به ما اطلاع دهید. ما در اینجا کنجکاو هستیم. اوهایو.)
کامیون داران باید HOS را درک کنند
اگر در کار باربری تازه کار هستید، این یکی از پیچیده ترین قو،نی است که باید درک کنید، اما دانستن آنها برای شما حیاتی است. و برای استفاده از دستگاه ثبت الکترونیکی که به شما کمک می کند ساعات کاری خود را پیگیری کنید. TruckingOffice ELD HOS شما را ردیابی می کند، اما کارهای بیشتری انجام می دهد.
TruckingOffice ELD
دسترسی فوری به اطلاعات به روز شده را به رانندگان می دهد.
مایل ها در هر ایالت را برای رکوردهای عالی برای IFTA و IRP دنبال می کند
به جای نیاز به تج،ات خاص و دسترسی به اینترنت از گوشی هوشمند شما استفاده می کند.
نه تنها با TruckingOffice ELD FMCSA سازگار است، بلکه با نرم افزار مدیریت ،ب و کار باربری TruckingOffice PRO نیز ادغام می شود. اگر مالک-اپراتور هستید، برای کنترل خود به نرم افزار تجارت حمل و نقل نیاز دارید
اعزام می کند
فاکتورها
مسیریابی ها
نگهداری
پرونده های IRP و IFTA
گزارش های تجاری TruckingOffice برای مشاغل حمل و نقل پیکربندی شده است. آیا نرم افزار حسابداری شما می تواند مایل ها را در هر ایالت ردیابی کند تا مطمئن شود که دقیقاً مقدار من،ی از مالیات سوخت را پرداخت می کنید؟ نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO این کار را انجام می دهد – به طور دقیق از TruckingOffice ELD استفاده می کند.
امروز TruckingOffice را بررسی کنید! و شرایط مورد نیاز HOS را بررسی کنید. ما تو را در جاده می خواهیم!