قیمت باطری ماشین پیکان سواری آراد برندینگ

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه امداد باتری آنتایم است. تولید این پیکان از فروردین ۱۳۶۵ آغاز شد و به جای موتور ۱.۷ لیتری، از پیشرانه ۱.۶ لیتری بهره می‌برد. این پیکان چیزی شبیه به پیکان دولوکس بود و تنها تفاوت آن در قدرت موتور، گیربکس اتوماتیک چهار دنده و شیشه برقی بود. «یک رومانیایی پیکان اهدایی محمدرضا شاه پهلوی به چائوشسکو را ۹۵ هزار یورو خرید».

شرکتی در آستانه ورشکستگی بود خودرویی سدان در محصولات خود داشت که با نام‌های هیلمن‌هانتر و روتس آرو به بازار عرضه می‌شد. اما تلفظ این نام‌ها چندان برای ایرانی‌ها جالب یا شاید هم راحت نبود. در این سال دو مدل پیکان روی خط تولید قرار داشتند که یکی لوکس و دیگری دولوکس نام داشت. هر دوی این مدل‌ها دارای موتور ۱۷۲۵ سی‌سی بودند و با قیمت ۱۷ هزار تومان به بازار عرضه می‌شدند.

  • پیکان در تهران؛ ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی مسافت کمی جوش می‌آورد، علت هم مشخص بود، رادیاتور برای انگلستان طراحی شده بود نه ایران.
  • همچنین کامل ترین مجموعه لگو اسباب بازی ، بازی فکری و میز تحریر از جمله کالاهای مناسب کودک این فروشگاه میباشند.
  • با اینکه سال‌ها از توقف تولید پیکان در ایران می‌گذرد اما همچنان این خودرو با رنگ‌های مختلف در خیابان‌های ایران حضور دارد.
  • براساس برچسبی که بر روی بدنه باطری ماشین پیکان درج شده مشخص خواهد شد تا چه زمانی طول عمر مفید دارد و اساسا از چه نوعی است.
  • اضافه شدن برف پاک‌کن شیشه عقب و تغییر چراغ‌های عقب هم از دیگر تغییرات است.

تولید آن از شهریور ۱۳۷۱ با تولید موتور ۱۶۰۰ سی سی مگاموتور در ایران و بهره گیری از گیربکس‌هایی (از کشورهای آلمان آرژانتین و در نهایت تولید داخل ) اکسل‌های تولید ایران، آغاز گردید و تا ۱۳ سال ادامه داشت. قیمت وانت پیکان در بازار ایران برای سال‌های 1380 تا 1393 در این صفحه قابل مشاهده است. مشخصات فنی پیکاناین ماشین بنزینی دارای موتور 2 یا 4 سیلندر خطی 8 سوپاپه است. پژو RD در سال 78 تولید شد ولی به دلیل نداشتن کولر، فرمان هیدرولیک و سیستم انژکتوری زیاد دلچسب نبود . در سال 82 این کاستی ها برطرف شد و پژو RDi وارد بازار شد. پیکان کار یکی از مدل‌های پیکان بود که در دهه ۵۰ تولید شد.

طراحی اصلی پیکان کاری از شرکت تالبوت از زیر مجموعه‌های گروه روتس بود. یک سال بعد در سال ۱۳۴۷ شرکت آمریکایی کرایسلر توانست گروه صنعتی روتس را بخرد که تأثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدل‌های مختلف پیکان در ایران تولید می‌شد. در سال ۱۳۵۹ تولید پیکان با ظاهری جدید (معروف به چراغ بنزی) طراحی معروف کرایسلر بود در ایران آغاز شد. روند مونتاژ خودرو در ایران خودرو به همین ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران خودرو آن‌ها را مونتاژ می‌کرد، و در کنار آن قسمت‌هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می‌شدند.

مدل های مختلف پیکان

طراحان در حال طراحی هیلمن هانتر یا آرو ؛ چهره خودرو که طراحی آن در سال 1965 به پایان رسیده است و در سال 1966 نیز در شهر کاونتری انگلستان تولیدش آغاز شده بود، آکنده از فرم‌های هندسه و قرینه‌ای است که چهره یک اتومبیل کلاسیک را تداعی می‌کند. مدل‌های اولیه پیکان در انگلستان دارای حجم موتور 1725 سی‌سی بود، در سال‌های بعد یعنی سال 1969 مدل دولوکس پیکان که در ایران نیز بسیار مشهور است، ساخته شد. ملودی و ترانه معروف تولدت مبارک یکی از نوستالژی‌ترین آهنگ‌های ایرانی است. وقتی پیکان این خودرو خاطره‌انگیز تاریخ صنعت ایرانی به سه سالگی رسیده برادران خیامی برای تبلیغات و معرفی این سوغات انگلیسی سفارش ساخت ترانه تولدت مبارک را برای نخستین بار به «انوشیروان روحانی» دادند. در آن زمان که بیشتر آهنگ بر روی صفحه‌های کائوچویی ضبط و منتشر می‌شد. نخستین صفحه تولیدی این آهنگ هم از سوی مؤسسه موسیقی بتهوون تولید شد.

پیکان تا قبل از انقلاب در بیش از شش مدل تولید شد که پیکان استیشن، دولوکس، کار، جوانان برخی از مدل‌های قبل از انقلاب پیکان است. بهترین مدل پیکان که در ایران معروف به پیکان اونجر است نیز در سال 1975 ساخته شد؛ تالبوت در آن زمان موتور پرتحرک فورد را روی پیکان گذاشته بود. یکی از تبلیغات شرکت ایران خودرو؛ در آن سال ها ایران خودرو به امید صنعتی ایران تبدیل شده بود. برادران خیامی موسسان ایران خودرو حتی برنامه تولید یک خودرو ملی را برای سال های 1360 داشتند.

پیکان بنزینی

از بین باتری های تر و خشک یا سیلد و غیر سیلد، هر دو نوع باتری بر روی پیکان قابل نصب هستند ولی باتری های سیلد اتمی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند برای استفاده در خودروی پیکان مناسب است. باتری سیلد و غیر سیلد هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه توضیح می دهیم. زمانی پیکان خودرویی بود که در دسترس همه اقشار جامعه قرار داشت. برای مثال، امیرعباس هویدا، نخست وزیر وقت یکی از افرادی بود که از خودرو پیکان استفاده می‌کرد. این خودرو به شکل پیکان جوشن است ولی باربند روی عقب خودرو دارد و اتاق عقب حذف شده‌است، چراغ عقب ماشین شکل وانت پیکان چراغ بنزی است، ولی مستطیلی وبلند بلندتر است چراغ جلو هم مثل پیکان ۱۶۰۰ است. توجه به این نکته ضروری است که تفاوت در آمپر باطری خودرو پیکان موجب افزایش و یا کاهش قیمت نهایی آن خواهد شد.

در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوقف شد و در شرکت پژو فرانسه ادغام شد و در نتیجه ایران خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ سقوط کرد. در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران خودرو با به‌کار بردن سامانه تعلیق و موتور پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت. همچنین در سال ۱۳۷۲ طرح پرتو تایپی از سوی ایران خودرو برای پیکان معرفی شد ولی هرگز به تولید انبوه نرسید. اما در سال ۱۳۷۳ نوعی پیکان موسوم به سپر جوشن تولید شد که فقط اندکی به آن طرح شبیه بود.

معمولا آمپراژ باطری های مورد استفاده خودروها از 50 آمپر تا 75 می باشد. باتری پیکان نیز دارای ظرفیت مشخصی است و در هنگام نصب یا تعویض باطری حتما باید این مسئله مهم را درنظر بگیرید. و از طرفی ساختمان باتری های سیلداتمی قابل دسترسی نیست و نمی توان آن را باز کرده و اجزای داخلش را مورد بررسی قرار داد. باتری های اتمی مشکلات باتری های سرب اسیدی را ندارند و از این رو بادوام تر و دارای عمر طولانی تری هستند. باتری های اتمی برای اکثر خودروها از جمله پیکان، گزینه بسیار مناسبی است اما در عین حال گران قیمت تر از سایر باتری ها نیز می باشد.

بودجه انتاریو سرمایه گذاری در بزرگراه ها، نیروی کار حمل و نقل: OTA را تقویت می کند

انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) برای بودجه است، خود اعتباری به ،ت انتاریو داده است که می گوید متعهد به ادامه سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های بزرگراه و نیروی کار حمل و نقل است.

استفان ،کوفسکی، رئیس OTA در بی،ه‌ای گفت: «ما با شرکای خود کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم برنامه‌های حیاتی مانند برنامه Explore Trucking Careers به ​​ارائه پشتیب، آموزشی در محل کار در بخش ما ادامه می‌دهند.»

سرمایه گذاری نیروی کار باربری

،ت فورد 100 میلیون دلار اضافی در صندوق توسعه مهارت ها (SDF) برای کمک به جویندگان کار، از جمله ،، که علاقه مند به ورود به صنعت حمل و نقل باری هستند، برای پیشرفت شغلی خود اختصاص داده است.

این برنامه برنامه شغلی Explore Trucking Careers را که سال گذشته توسط OTA و مرکز توسعه تجارت تورنتو راه اندازی شد، تأمین مالی می کند.

مرد، که جلوی کامیون ایستاده اند و به تبلت نگاه می کنند
(ع،: iStock)

،ت همچنین بیش از 62 میلیون دا، را در دو برنامه اساسی تجارت مهارتی استان سرمایه گذاری خواهد کرد. این شامل 21 میلیون دلار برای گسترش برنامه کارآموزی جوانان انتاریو و 42 میلیون دلار برای راه اندازی 100 پروژه آموزشی پیش از کارآموزی در سراسر استان است که به جوانان کمک می کند تا تجربه شغلی دست اول را ،ب کنند.

انتاریو نیز به سرمایه گذاری در بزرگراه های خود ادامه خواهد داد.

بزرگراه های شمالی انتاریو

بودجه سال 2024 پروژه‌های شمال انتاریو را برجسته می‌کند، مانند حمایت از ساخت و ساز و تعمیر جاده‌ها و پل‌های شهری که از طریق جوامع به بزرگراه‌های است، متصل می‌شوند، از جمله بازسازی بزرگراه 101 از طریق تیمینس.

تصویر تابلوهای بزرگراه 11 و 17 در جاده ای در شمال انتاریو است
ع،: OTA

،ت همچنین کار طراحی و ارزیابی زیست محیطی را برای یک بزرگراه 2+1 – یک بزرگراه سه بانده با یک خط گذر مرکزی که تقریباً هر دو تا پنج کیلومتر تغییر جهت می دهد – برای دو مکان در بزرگراه 11 شمال خلیج شمالی ادامه خواهد داد. .

وجوه همچنین از تعریض بزرگراه 17 از کنورا تا مرز م،توبا، بازگشایی بزرگراه 144 از شمال بزرگراه 560 از شمال تا بزرگراه 661 در نزدیکی گوگاما و ادامه تعریض بزرگراه 69 از دو به چهار خط، از پاری ساند تا سادبری حمایت خواهد کرد.

پروژه های دیگر شامل گسترش بزرگراه 11 و 17 بین جاده کوفلین و بزرگراه 582 در غرب رد راک و تعریض بزرگراه 11 و 17 بین خلیج تاندر و نیپیگون است.

سرمایه گذاری انتاریوی ج،ی

در ج، انتاریو، ،ت وعده داد که بزرگراه 401 را در جهت شرقی، از جاده براک در پیکرینگ، تعریض خواهد کرد و پل ها را در پورت هوپ جایگزین خواهد کرد.

OTA در بی،ه ای گفت که این بر اساس کار قبلی برای بهبود راهرو بزرگراه 401، از جمله تکمیل اخیر خطوط اضافی در میسیساگا و میلتون است.

برای پشتیب، از زیرساخت‌های جدید گذرگاه مرزی در ویندزور، ،ت در حال ساخت یک مبا، جدید است که بزرگراه 401 را به پارک وی لاوزون متصل می‌کند. اکنون، یک مبا، جدید در جاده Banwell و بزرگراه EC Row خواهد ساخت.

این بودجه همچنین تعهد ،ت را برای ساخت بزرگراه 413 و کنارگذر برادفورد، و همچنین برنامه‌هایی برای توسعه بزرگراه 7 از دو خط به چهار خط از غرب جاده ریسور در مارکهام، از شرق تا جاده براک در پیکرینگ، تقویت کرد.

سایر پروژه های بزرگراه و جاده

  • طراحی یک مبا، جدید در بزرگراه 416 و جاده بارنزدیل برای حمایت از جمعیت رو به رشد اتاوا ج،ی.
  • جایگزینی پل خیابان فردریک در کیچنر، کار مید، محیطی و سایر کارهای مهندسی برای پشتیب، از ساخت و ساز در بقیه راهرو.
  • فاز نهایی ساخت بزرگراه جدید 7 بین کیچنر و گوئلف به بزرگراه شلوغ 401 کمک می کند و مراکز شهری با رشد سریع کیچنر، واترلو و گوئلف را به هم متصل می کند.
  • حرکت رو به جلو با پروژه دوقلوسازی پل اسکای وی باغ شهر باغ ملکه الیزابت (QEW) که شامل ساخت یک پل دوقلو جدید در QEW بر روی کانال Welland است.
  • گسترش بزرگراه 404 از بزرگراه 407 به ماژور مکنزی درایو، مارکهام، برای خطوط خودروهای پرشمار (HOV).
  • گسترش بزرگراه 3 از دو به چهار خط بین ا، و لیمینگتون.
  • جایگزینی پل نوسان جریان کوچک در بزرگراه 6 در شهر شمال شرقی م،تولین و جزایر.
  • بازسازی بزرگراه 403 بین بزرگراه 401 و جاده شهرک محله غربی در شهرستان های برانت و آ،فورد؛
  • تعمیر پل‌ها و پل‌ها در بزرگراه 28 در شهرستان رنفرو.
  • ساخت یک تقاطع جدید در بزرگراه 6 در شهرستان ولینگتون به ،وان بخشی از کارهای پیشرو برای کنارگذر موریستون.
  • بازسازی پل اسکای وی خلیج کوئینته
  • جایگزینی پل ها در بزرگراه 417 در اتاوا؛ و
  • گسترش بزرگراه 3 و بزرگراه 4 برای حمایت از رشد و توسعه اقتصادی در سنت توماس.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ontario-budget-reinforces-investment-in-highways-trucking-labor-ota/1003183421/

ماشین پیکان فروشگاه اینترنتی پیویو

اما چه شد پای این سوغات انگلیسی کارخانه تالبوت به خاورمیانه و ایران باز شد. تقریباً در مهر ماه سال ۱۳۴۱ بود که دو برادر مشهدی احمد و محمود خیامی با ۱۰ میلیون تومان سرمایه شرکت ایران ناسیونال و با هدف مونتاژ و تولید انواع خودرو در خیابان اکباتان تهران راه‌اندازی کردند. برادران خیامی برای توسعه کارشان یک قطعه زمین در جاده مخصوص کرج را به قیمت ده ریال خریداری می‌کنند تا کارخانه‌ای را برای تولید یک اتوبوس در هفته راه‌اندازی کنند. برای تولید این اتوبوس‌ها شرکت ایران ناسیونال که بعد از انقلاب به ایران‌خودرو تغییر نام داد با شرکت مرسدس‌بنز آلمان برای تولید اتوبوس قرار داد بسته بودند.

  • تولید این پیکان از فروردین ۱۳۶۵ آغاز شد و به جای موتور ۱.۷ لیتری، از پیشرانه ۱.۶ لیتری بهره می‌برد.
  • از هر دو نوع باتری می توان برای پیکان استفاده کرد و انتخاب شما بستگی خواهد داشت به بودجه و یا کیفیتی که انتظار دارید.
  • قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.
  • قیمت وانت پیکان مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است.

این پیروزی به مدیران کرایسلر-روتس ثابت کرد که هیلمن خودرو قدرتمندی است. هیلمن‌های شرکت‌کننده در این مسابقه کاربراتوری بودند و پس از مسابقه تصمیم گرفته شد که مدل جی تی آن وارد بازار شود، مدلی که همان پیکان جوانان معروف ایران بود. برای خرید باطری ماشین پیکان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه باید به سراغ تولیدکنندگان مطرح در این حوزه رفت تا محصولی درجه یک را دریافت کرد.

کدام باتری برای پیکان بهتر است؟ ایرانی یا کره ای؟

هویدا معروفترین چهره دوران پهلوی بود که پس از انقلاب در زندانی که در آن محبوس بود به دست انقلابیون افتاد. هر چه ظرفیت آمپراژ باطری خودروی پیکان بالاتر باشد به معنی توان بالاتر باتری بوده و قیمت گران تری پیدا می کند. البته خودروهای این برند سرشناس و قابل اطمینان فقط به مدل های سواری محدود نمی شوند و هم اکنون شاهد استفاده گسترده انواع وانت پیکان در میان مردم هستیم. بدون شک پیکان را می توان یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین خودروهای تولید شده در کشور دانست که سالهاست تولید نمونه های سواری آن متوقف شده است. آخرین طراحی برای پیکان؛ جلوی آخرین پیکانی که طراحی شد و گفته می شود قرار بود دوباره تولید شود. تیونینگ پیکان؛ پیکان های زیادی در جهان تیونینگ شده اند، اما تیونینگی که محمد باقرزاده در سال 86 با خرج بیش از 23 میلیون تومان پول روی پیکان انجام داده،چیزی دیگری است.

این خودرو مخصوص افرادی بود که در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها کار می‌کردند. قیمت مناسب این خودرو یکی از دلایل جذب خریداران و مشتریان به سمت آن بود. هر چند آمار دقیقی از تولید پیکان، قبل از انقلاب اسلامی در دست نیست، اما با حمایت دولت، خیلی زود همه‌گیر شد و جای خود را در خیابان‌ها و جاده‌های کشور محکم کرد. هویدا چند ماه قبل از انقلاب بهمن 57 در ایران به دستور محمد رضا پهلوی و تحت فشار اقتصادی مردم که به اوج خود رسیده بود، بازداشت و زندانی شد.

سوالات متداول قیمت خودرو وانت پیکان

تایپ نیم فاصله در کیبورد ویندوز تایپ نیم فاصله در کیبورد ویندوز برای زیباتر نوشتن بسیار اهمیت دارد. در این مقاله برای شما آموزش تایپ نیم فاصله در کیبورد ویندوز و ورد را قرار داده ایم. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است استفاده می‌شود.

پیکان وانت، مدل ۱۳۸۸

استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. خرید نام های تجاری ناآشنا فقط به دلیل قیمت ارزان تر آن ها نمی تواند تضمین کننده یک خرید مقرون به صرفه و بادوام باشد.

خبرنامه ماهانه بروکر DAT: تولید، تولید، تولید – DAT Freight & Analytics

خبرنامه کارگزار DAT محتوای برتر ماه ما را جمع آوری می کند و آن را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می دهد. راهنماها، راهنمایی‌ها و توصیه‌های مربوط به محصولات DAT، افزایش کارگزاری خود و شرایط فعلی بازار را خواهید یافت. ما اینجا هستیم تا اطلاعات و بینش هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به ،ب و کار شما برتری دهیم.

از روی میز مایک ویور، معاون فروش و مشارکت

خارج از فصل ،ده‌فروشی اوا، سال، ما در آستانه ورود به شلوغ‌ترین بخش سال هستیم: فصل تولید.

برای بسیاری، شما باید این فصل را برای داشتن یک سال خوب به کار بگیرید. خبر عالی – ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

در زیر، انواع اطلاعات در مورد آماده‌سازی برای دوره‌های تولید را خواهید یافت، اما به راهنمایی که در اینجا پیوند می‌دهم توجه کنید – تیم موفقیت مشتری ما منبع شگفت‌انگیزی را برای کارگزار، که به دنبال برنده شدن در این فصل هستند، گردآوری کرده است. آن را از دست ندهید!

تو این فصل پیشرفت خواهی کرد، فقط می دانم.

راهنمای فصل را برای کارگزاران تهیه کنید

DATCON 2024: بعدی

نیروی محرکه در لجستیک باشید

DATCON جایی است که صنعت آینده خود را تعیین می کند. هر سال، کاربران DAT برای رویداد برتر حمل و نقل جمع می شوند. امسال DATCON24 در 22 تا 24 اکتبر 2024 در کانزاس سیتی، میسوری برگزار می شود. این کنفرانس دو روزه شامل سخنر،‌های کلیدی الهام‌بخش، جلسات برجسته با کارشناسان صنعت، آموزش عملی محصول و فرصت‌های شبکه بی‌پایان است.

شما دانش و بینش ،ب خواهید کرد تا ،ب و کار خود را به فصل بعدی سوق دهید. با آهنگ‌های برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد بر اساس جایی که در سفر خود هستید، با روش‌های بی‌شماری برای موفقیت و پیشرفت به خانه می‌روید.

به DATCON یک تخفیف عمده زود هنگام می خواهید؟ برای باز ، قیمت بلیط ویژه 895 دلاری (600 دلار صرفه جویی در قیمت کامل) روی زیر کلیک کنید. اما زیاد منتظر نباشید، این پیشنهاد در 31 می 2024 منقضی می شود.

تخفیف من را تضمین کنید

راهنمای کارگزار برای فصل تولید

فصل تولید، همانطور که همیشه انجام می‌دهد، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر حجم داور، ظرفیت سراسری و قیمت‌گذاری خواهد داشت.

کارگزاران در سراسر کشور می پرسند: چه زم، فصل تولید خواهد شد (و کجا)؟ این چه تاثیری بر ظرفیت خواهد داشت؟ قیمت ها در نتیجه کاهش ظرفیت چقدر افزایش می یابد؟

ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. برای یافتن راهنمای منابع ما برای فصل تولید، روی زیر کلیک کنید.

چگونه در فصل تولید رشد کنیم

قوی ماندن در برابر تقلب

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​کلاهبرداران همیشه ما را اندوهگین می کنند. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا زیرساخت های خود را ایمن نگه داریم، اما شما نیز باید کارهایی را انجام دهید. بسیاری از بازیگران بد سیستم را زیر پا می گذارند فقط به این دلیل که کاربران توجه نمی کنند و هوشیار نیستند.

یاد آوردن:

  • DAT هرگز از شما اعتبارنامه خود را برای ورود به سیستم یا تغییر رمز عبور از طریق ایمیل درخواست نمی کند
  • مراقب تلاش های فیشینگ و کلاهبرداری باشید
  • رمزهای عبور خود را ایمن نگه دارید
  • وقتی شک دارید، دست دراز کنید

برای راهنمایی در مورد نحوه مبارزه با تقلب، به منابع زیر مراجعه کنید.

ببینید چگونه

رویدادهای آینده

2024 کارگزار TIA Capital Ideas

آیا شما را در TIA خواهیم دید؟ بیا هی در غرفه شماره 401 بگو. فراموش نکنید که از فروشگاه گفتگوی کارشناسان DAT نیز دیدن کنید. آیا می خواهید دستور کار کامل را ببینید؟ اینجا کلیک کنید. به نقشه نیاز دارید؟ اینجا کلیک کنید.

در اینجا می تو،د کارشناسان DAT را در TIA بیابید:

نامزدی صحبت ،

پانل امنیت سایبری مش، و ظهور تقلب | 11 آوریل 2024، ساعت 1:30 تا 2:30 MST

سازمان بهداشت جه،: جف هاپر مدیر ارشد اجرایی DAT به همراه سایر اعضای میزگرد

این پانل به بررسی تهدیدات و چالش های فزاینده کلاهبرداری سایبری در صنعت حمل و نقل می پردازد و اهمیت ابتکارات امنیت سایبری مش، را برجسته می کند.

توانمندسازی حمل و نقل و لجستیک: استقبال از هوش مصنوعی و ML | 12 آوریل 2024 | 8:30 – 9:30 صبح MST

سازمان بهداشت جه،: مدیر DAT Analytics Ken Adamo به همراه سایر اعضای میزگرد

این پنل فرصتی منحصر به فرد برای حرفه ای ها خواهد بود تا آ،ین فناوری های هوش مصنوعی و ML موجود و پتانسیل آنها را برای ایجاد انقلاب در شیوه های سنتی کشف کنند.

به روز رس، اقتصادی | 13 آوریل 2024 | 9:00 – 10:30 صبح MST

سازمان بهداشت جه،: مدیر DAT Analytics Ken Adamo به همراه سایر اعضای میزگرد

برخلاف هر به‌روزرس، اقتصادی دیگری، این یک تجربه اقتصادی هیجان‌انگیز، سریع و شگفت‌انگیز خواهد بود. این جلسه یافته‌هایی از گزارش بازار TIA 3PL، انتشار گزارش شرکت‌های لجستیک برتر موضوعات حمل‌ونقل و تحلیلی از اقتصاد امروز را ارائه می‌کند.

من،ت ها

DAT Freight & Analytics Party | 12 آوریل 2024، ساعت 7:00 تا 10:00 بعد از ظهر MST، چمن سالن رقص

هیچ مهم، مانند مهم، DAT وجود ندارد. با دیگر متخصصان صنعت بیایید، شبکه و مهم، کنید.

کارگزار راه اندازی و یاد بگیرید

جایگاه خود را ذخیره کنید و برای رویداد راه اندازی و یادگیری بعدی ما به ما بپیوندید تا جدیدترین ویژگی های محصول DAT را کشف کنید. کارشناسان ما آ،ین پیشرفت‌های جستجو و بارگذاری پست‌ها را در DAT One، عملکرد نمایشی RateView و شاخص شرایط بازار (MCI) در DAT iQ و موارد دیگر پوشش خواهند داد.

تاریخ: چهارشنبه 24 فروردین

زمان: 10:00 تا 11:00 صبح MST

همین الان ثبت نام کنید

منبع: https://www.dat.com/blog/dat-broker-monthly-newsletter-،uce-،uce-،uce

عکس: خودروساز ویتنامی VinFast فروش خودروهای برقی را در تایلند آغاز می کند

خودروساز ویتنامی VinFast فروش خودروهای برقی را در تایلند آغاز می کند
خودروساز ویتنامی VinFast قصد دارد خودروهای برقی خود را در تایلند بفروشد. این شرکت با چندین فروشنده برای افتتاح نمایشگاه در بانکوک و سایر شهرها همکاری کرده است.

منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/p،tos-vietnamese-automaker-vinfast-to-s،-selling-evs-in-thailand.2504879/

خرید و فروش و قیمت خودرو پیکان در تهران دیوار

یک مدل دیگر از پیکان با موتور پژو 1600 سی سی کار میکرد که در سال 1370 تولید میشد که یکی از بهترین مدل های آن زمان بود. ویژگی مهم پیکان؛ بدنه خیلی قوی بود که امنیت نسبی را برای سرنشینان آن به همراه داشت.قیمت پیکان در آن زمان های دور حدود 6 هزار تومان بود؛ با رنگ سفید یخچالی. حالا همان مدل ها حدود 6 میلیون با موتور دو گانه است ادامه مطلب…

نکته قابل توجه این است که قیمت پیکان در آن زمان تنها ۱۳ هزار تومان بود. اما بشنویم از ماجرایی که یکی از مسوولان ارشد ایران خودرو در مورد پروژه پیکان جدید روایت می کند. به گفته وی، پروژه پیکان جدید پس از ازسرگیری، سرانجام در سال 85 به نتیجه می رسد و حتی علیرضا طهماسبی وزیر صنایع وقت دولت نهم نیز موافقت و حمایت خود را از آن اعلام می کند.

بعد از استقبال گسترده خریداران، پیکان در دو مدل هیلمن و جی‌تی که در ایران به پیکان جوانان شهرت یافت، عرضه شد. این مدل از پیکان با دو چراغ گرد به محصولات بی ام و شباهت داشت. در واقع طرح هیلمن جی ال اس روی موتور هیلمن جی تی سوار شده بود. در طراحی و تولید پیکان سعی شد که محصولی مناسب با آب و هوا و جغرافیای ایران تولید شود. پیکان در سال ۱۳۵۱ با چراغ گرد معروف به چراغ بنزی ساخته می‌شد که یک سال بعد با فیس‌لیفت جدید و چراغ‌های مستطیلی به بازار آمد. این مدل پیکان به خاطر دارا بودن موتور پژو ۵۰۴ بر روی اتاق سبک پیکان از قدرت و شتاب کم‌نظیری برخوردار بود.

  • ارسال نظر نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود.
  • این پیروزی به مدیران کرایسلر-روتس ثابت کرد که هیلمن خودرو قدرتمندی است.
  • قیمت پیکان وانت باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود.
  • پیکان در نمای جلو و عقب در دوران تولید تغییراتی زیادی داشته است.
  • باطری هر اتومبیلی به عنوان نیروی محرکه آن شناخته شده و در ابعاد، سایز و توان ولتاژ باید هماهنگی کاملی با نوع خودرو داشته باشد.
  • تولید پیکان در سال 1341 در کارخانه ی ایران ناسیونال کلید خورد.

خودروهای وارداتی جدید قرار است تا دو هفته دیگر به گمرک‌های ایران برسند. روز گذشته‌ مقامات وزارت صمت اعلام کردند تا پایان سال جاری… تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول افتتاح… پیکان با نام ایرانی و صادراتی از ایران در یونان به فروش میرسید. موتور پیکان دو لوکس؛ موتور 1725 سیسی شرکت تالبوت روی پیکان های دو لوکس آمد. البته این موتور که در عکس آمده است موتور تیونینگ شده همان دو لوکس است که توسط خود شرکت تالبوت انجام گرفت.

انواع باطری ماشین پیکان دارای ظرفیتی معادل 50 تا 75 آمپر هستند و به خوبی تامین کننده انرژی مورد نیاز این مدل از خودروها خواهند بود. نیو پیکان؛ بعد از توقف تولید پیکان، نیوپیکان قرار بود روی پلتفرم فیات طراحی شود، اما در نهایت روی پلتفرم پژو 206 طراحی شد تا تولید شود. خودروی بعدی نیز که می گفتند نامش نیوپیکان است به “رانا” تغییر نام داد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

قیمت محصولات پیکان

از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری هانتر بوجود آورد، شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو وعقب (به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید شد (این مدل در سال‌های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود). کارلوکس؛ تولید آن از سال 1346 آغاز شد و دارای حجم موتور 1725 سی‌سی بود. این مدل مجهز به نوارهای فلزی و آب کروم کاری در جای کنار بدنه، داشبورد چوبی، سپرهای استیل کوتاه بود. از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در طرح ظاهری هانتر ایجاد کرد، مثل تغییر کامل چراغ‌های جلو وعقب (به شکل بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید گردید (این مدل در سال‌های آغازین تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود). این مقام ارشد ایران خودرو تاکید می کند که در پروژه X11، چند مدل محصول روی پلت فرم پیکان ساخته شده و عکس هایی که در فضای مجازی با نام «پیکان جدید» منتشر شده نیز واقعیت دارد و یکی از آن مدل ها است. نگرانی های خودروسازان ایران خودرو مبنی بر این است که مشتریان از پیکان جدید استقبال نکنند و شکستی سخت در کارنامه وزارت صنعت و خودروسازی ایران ثبت شود.

آمپراژ باتری در ماشین ها یکی از عوامل مهمی است که بر قیمت باتری تاثیر دارد و هرچقدر ظرفیت یک باطری بیشتر باشد بالطبع نسبت به باتریهای با ظرفیت پایین گران قیمت تر هستند. اما این موضوع اصلا بدان معنی نیست که هر چقدر باتری با آمپراژ بالاتری بر روی خودرویتان نصب کنید بهتر است! چرا که هر خودرویی بسته به فضای در نظر گرفته شده در آن برای باطری و میزان برق مصرفی خودرو، به باتری با آمپراژ مشخصی نیاز دارد.

پیکان، خودرویی در قلب و ذهن ایرانیان

چنانچه نتوانستید قیمت خودرو پیکان سواری صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 14 آذر 401 . استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد که در اوایل دهه ۵۰ پیکان جوانان نیز به خط تولید پیکان اضافه شود. هیلمن هانتر جی تی یا پیکان جوانان با دو کاربراتور، سرعت و شتاب بیشتری داشت. این خودرو دارای چهار چراغ جلو بود و داشبرد آن نیز با مدل‌های قبلی فرق می‌کرد. پس از این رکود، کارخانه پژو موافقت کرد که ایران خودرو موتور و سیستم تعلیق پژو ۵۰۴ را برای ساخت پیکان استفاده کند.

شما در حال دیدن نتیجه جستجو در سایت ایران مزایده می باشید

در نمای ظاهری تفاوت اصلی این تیپ با سایر تیپ‌ها حذف صندوق عقب طرح سدان و اضافه شدن صندوق عقب طرح استیشن و در پنجم است که با این کار ستون D هم به خودرو اضافه شد و طول سقفش بیشتر شده است. اضافه شدن برف پاک‌کن شیشه عقب و تغییر چراغ‌های عقب هم از دیگر تغییرات است. در واقع پراید 141 فقط از نظر طراحی ظاهری و داخلی با پراید معمولی تفاوت دارد و از نظر فنی تفاوتی با سایر پراید ها ندارد و از همان موتور 1.3 لیتری با 71 اسب بخار بهره می برد ادامه مطلب… از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که در ظاهر هانتر به وجود آورده بود، این خودرو را تولید کرد. شتاب اولیه و سرعت این خودرو نسبت به پژو ۵۰۴ و حتی پژو ۴۰۵ هم بیشتر است و این به لطف بدنه سبک پیکان و موتور قوی پژو امکان‌پذیر شده‌است. این پیکان شبیه پیکان دولوکس بود، اما تفاوت آن با دولوکس، موتوری قوی به‌قدرت ۷۳ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک چهار دنده و دارای شیشه برقی جلو بود.

مدل لوکوس از زه‌های کناری کروم بهره‌می‌برد ولی کارلوکس فاقد آن بود. پیکان در نمای جلو و عقب در دوران تولید تغییراتی زیادی داشته است. برای مثال نمای پشت تیپ کارلوکس، مدل سال ۱۳۶۳ با تیپ‌های دولوکس و کارلوکس تولیدی سال ۱۳۵۵ یکسان بود. اما دولوکس در مدت ۱۰ سال سه مدل تغییر شکل ظاهری داشبورد را به خودش دید. بعد از انقلاب حوالی سال ۱۳۵۹ پیکان حسابی چهره عوض کرد و با ظاهری جدید به‌عنوان چراغ بنزی رخ نمایی کرد.

آشنایی با پیکان جدید ایران خودرو + عکس

مونتاژ خودرو در ایران‌خودرو به همین‌ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران‌خودرو آنها را مونتاژ می‌کرد و درکنار آن قسمت‌هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می‌شدند. در این سال با توقف خط تولید پیکان در انگلستان ایران‌خودرو با کاهش واحد انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ سقوط کرد. مونتاژ پیکان در ایران تا سال ۱۳۶۴ ادامه داشت تا اینکه خط تولید پیکان در کرایسلر اروپا متوقف و با پژو ادغام شد. در نتیجه این ادغام،‌ ایران خودرو با مشکلاتی در تهیه و واردات پیشرانه و قطعات آن مواجه شد و تولید پیکان از ۷۰ هزار دستگاه به ۳ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۸ رسید. جشن تولد پیکان؛ شعر تولد تولد تولدت مبارک، اولین بار برای پیکان سروده شد. پیکان یکی از خاطره سازترین و محبوب ترین خودروها برای اکثر ایرانیان است و در زمان خودش یکی از بهترین خودروهای بازار جهانی خودرو محسوب میشد.

  • پیکان با نام ایرانی و صادراتی از ایران در یونان به فروش میرسید.
  • بعد از مشخص شدن بزرگی کار طراحی خودرو از پایه، این مهندسان سعی کردند با کمک مهندسان فرست‌اتومیتو انگلستان و مشاوران آلمانی و کره‌ای، روی پلات‌فرم پژو 405 خودروی پیکانی را طراحی کنند.
  • کرایسلر در این فیس لیفت از چراغهای عقب و جلو، جلوپنجره، غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر خودروی سیمکا ۱۳۰۷ استفاده کرد که آن را با نام کرایسلر آلپاین عرضه می‌کرد.
  • از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری هانتر بوجود آورد، شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو وعقب (به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید شد (این مدل در سال‌های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود).
  • خودروسازی روتس که بعدها تبدیل به کرایسلر اروپا شد و روتس ارو یا پیکان را تولید می‌کرد، بودجه زیادی برای طراحی و تولید پلتفرم جدید نداشت و سعی می‌کرد با تغییراتی روی ظاهر و مشخصات فنی روتس ارو و ارائه فیس‌لیفت‌های جدید، خریداران را به خود جذب کند.

افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو وانت پیکان را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز وانت پیکان، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پیکان وانت به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. در واقع‌ بانی این تغییر شرکت خودروسازی کارکرایسلر مالک شرکت تابلوت بود.

پیکان،سواری مدل 79

پیکان قبل از ورود به ایران،‌ ۱۲ سال در انگستان تولید می‌شد که مدت زمان طولانی محسوب ‌می‌شود. خودروسازی روتس که بعدها تبدیل به کرایسلر اروپا شد و روتس ارو یا پیکان را تولید می‌کرد، بودجه زیادی برای طراحی و تولید پلتفرم جدید نداشت و سعی می‌کرد با تغییراتی روی ظاهر و مشخصات فنی روتس ارو و ارائه فیس‌لیفت‌های جدید، خریداران را به خود جذب کند. تزئینات داخلی؛ محبوبترین تزئینات داخلی پیکان تزئینات طرح چوب آن بود که در اوایل تولید آن در ایران عرضه شد.

قیمت پیکان وانت باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. باتری های کره ای معمولا دارای عمر طولانی تر و کیفیت بهتری هستند اما قیمت بالایی دارند. باطری های ایرانی در مقایسه با باطری های کره ای دوام کمتری دارند اما ارزان قیمت هستند. از هر دو نوع باتری می توان برای پیکان استفاده کرد و انتخاب شما بستگی خواهد داشت به بودجه و یا کیفیتی که انتظار دارید. فضایی که در هر خودرو برای باطری در نظر گرفته شده است متفاوت است و همین امر باعث می شود باتری خودروها از نظر ابعاد نیز با هم تفاوت هایی داشته باشد. در خودروی پیکان باتری باید دارای ارتفاعی 30 سانتی متری، طول 23 سانتی متر و دارای عرض 18 سانتی متری باشد.

کارخانه ایران ناسیو نال موتور، جعبه‌دنده و شاسی از اروپا وارد می‌کرد و اتاق اتوبوس هم که در داخل ایران تولید می‌شد. استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی، قدرت موتور بیشتر و دو کاربراتور بود به خط تولید پیکان اضافه شود . ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶ بود که پهلوی دوم خط تولید پیکان را افتتاح کرد و این خودرو به صورت رسمی وارد سبد محصولات تولیدی ایران ناسیونال شد. دولت در آن زمان عزم بسیار جدی داشت تا خودروی سواری تولید کند. برای همین با کمپانی‌های خارجی که می‌توانستند این کار را انجام دهند، وارد مذاکره شد. همان سال‌ها قراردادی با شرکت روتس بسته شد تا به واسطه آن خودرویی به نام «پیکان» در ایران تولید شود.

تبدیل موتور انژکتوری به کاربراتوری؛ پیشرفت معکوس در صنعت موتورسیکلت ایران

به گزارش سایت تفریحی پارس ناز به نقل از تالاب از سال 1346 پیکان با دو مدل دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد و در این سال وانت پیکان و تاکسی پیکان هم به آن اضافه شد و پیکان اتوماتیک نیز در سال 1349 به تولیدات افزوده شد. در سال 1350 و 1351 شش مدل پیکان تولید می‌شد که عبارت بود از دولوکس، وانت، کار، جوانان، تاکسی و اتوماتیک،تولید این خودرو در سال 1383 به اتمام رسید. بزرگترین خودروساز ایران در اواخر دهه 70 و در حالی که هنوز پیکان را تولید می کرد،پروژه طراحی و تولید مدل جدید این محصول محبوب ایرانی ها را کلید زد. پروژه موردنظر «X11» نام داشت و قرار بود طی آن خودرویی جدید روی پلت فرم پیکان ساخته شود، خودرویی که در عین داشتن قیمتی مناسب، از امکاناتی به روز هم بهره ببرد. مدل های مختلفی که تاکنون ساخته شده است از جمله پیکان وانت ، دولوکس ، اتوماتیک ، پیکان سپر جوشن ، جوانان ، کارلوکس ، 1600 ، کار ، پیکان استیشن ، و از جمله مدل های جدیدتر ساخته شده شامل خودروی پیکان تاکسی و پیکان پژویی می باشد.

این پیکان‌ها در واقع نخستین نمونه ماشین‌های ایرانی دنده اتوماتیک بودند که به دلیل گرانی مشتری چندانی نداشتند. این خودرو در طراحی خارجی با دولوکس یکی بود و در داخل نیز از یکی از زیباترین داشبوردها بین تیپ‌های مختلف پیکان بود. داشبورد چوبی و فرمان سه شاخه فلزی و دسته‌ دنده اتوماتیک از اصلی‌ترین تفاوت‌ها بود. پراید صبا- ازاواسط سال ۱۹۸۷ شرکت فورد لیسانس تولید خودروی فورد فستیوا را به شرکت کیا موتورز کره جنوبی نیز اهدا کرد و این خودرو با نام پراید در این کشور تولید شد.

یکسری از تغییرات دیگر که مربوط به طرح پیش نمونه بود نیز در سال‌های بعد در پیکان‌ها اجرا شد. در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه، تولید پیکان متوقف شد و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد. پس از آن تلاش‌های فراوانی برای ایجاد یک خودروی جایگزین برای این خودرو انجام شد. ایران خودرو (با نام پیشین ایران ناسیونال) به تولید پیکان تا سال ۱۳۵۷ ادامه داد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، تولید پیکان کاهش یافت تا جایی که در اواخر دهه ۱۳۶۰ به مرز توقف تولید رسید. با این حال با تولید قطعات در داخل کشور حیات پیکان تا سال ۱۳۸۴ ادامه پیدا کرد و وانت پیکان تا سال ۱۳۹۳ تولید شد و تیراژ این خودرو در زمان توقف تولید به بیش از ۲ میلیون دستگاه رسید.

بودجه دولت زیرساخت بندر مونترال

وزیر حمل و نقل، پابلو رودریگز، امروز اعلام کرد که ،ت تا سقف 16.75 میلیون دلار برای پروژه ای در بندر مونترال تحت صندوق راهروهای تجاری ملی سرمایه گذاری خواهد کرد.

این پروژه شامل اضافه ، یک مسیر چهارم بر روی پل راه آهن Pie-IX و ساخت یک فضای ذخیره سازی است. بازسازی پل راه آهن از جمله مسیر چهارم شامل اضافه شدن 500 متر به شبکه ریلی پل است.

بندر مونترال
(ع،: بندر مونترال)

رودریگز در بی،ه‌ای گفت: «این ابتکار ایمنی، افزایش ظرفیت ریلی و کاهش اثرات زیست‌محیطی را افزایش می‌دهد و بر تعهد ما به توسعه زیرساخت‌های استراتژیک و رشد اقتصادی تأکید می‌کند».

به گفته ،ت، این پروژه به کاهش اثرات زیست محیطی با استفاده از حمل و نقل ریلی بر کامیون کمک خواهد کرد. این بودجه به منظور حفظ پایداری طول، مدت پایانه های کانتینری بندر، افزایش ظرفیت ریلی برای افزایش ارزش تجاری بندر تا بیش از یک میلیارد دلار در سال، کاهش هزینه های حمل و نقل و تقویت ارتباط متقابل مودال در سایت بندر است.

جولی گاس،، مدیر عامل بندر افزود: «حمایت ،ت فدرال ما را قادر می‌سازد تا پلتفرم بین‌وجهی را که بندر مونترال است، تثبیت کنیم و انعطاف‌پذیری و اتصال ریلی تأسیسات خود را به نفع همه کاربرانمان تقویت کنیم». مونترال



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/government-funds-montreal-port-infrastructure/1003183286/

راهنمای هزینه مالکیت – مدیریت ناوگان




راهنمای هزینه مالکیت
راهنمای هزینه مالکیت

هر چیزی از تعمیر و نگهداری غیرمنتظره گرفته تا توقف های انطباق، ایمنی، مسئولیت پذیری می تواند یک تری، را کنار بگذارد و آن را از کارکرد دور نگه دارد، اما با بینش قوی، می تو،د تری،های خود را در جاده ای که به آن تعلق دارند نگه دارید.

یاد خواهید گرفت:

  • چگونه داده ها را به بینشی تبدیل کنیم که منجر به عمل شود.
  • جایی که تلماتیک پیشرفته تری، می تواند منجر به صرفه جویی در تعمیر و نگهداری شود.
  • مزایای کوتاه مدت و بلند مدت.
  • نحوه مح،ه ROI

با جاده آماده (کلارینس)



منبع: https://www.truckinginfo.com/fleet-management/10218661/cost-of-owner،p-guide

داده های حمل و نقل ELD شما با TruckingOffice ایمن است

از زم، که فرمان ELD در سال 2017 اجرایی شد، رانندگان به دستگاه‌های ثبت الکترونیکی عادت کرده‌اند که اطلاعات سفرهایشان را جمع‌آوری می‌کنند. داده های حمل و نقل ELD یکی از بزرگترین نگر، های رانندگان کامیون در آن زمان بود. هیچ ، نمی خواست ،ت ایالات متحده به جزئیات تجاری ما دسترسی بیشتری داشته باشد.

در حال حاضر، هنگامی که یک افسر قانونی گزارش ساعت خدمات (HOS) را از یک ELD درخواست می کند، گزارش بازرسی 8 روز گذشته به FMSCA ارسال می شود. خودشه. هیچ نظارت مستمری بر کامیون ها وجود ندارد. مقررات ایجاب می کند که داده ها به مدت 6 ماه نگهداری شوند.

آیا داده های حمل و نقل ELD شما برای فروش آماده است؟

پاسخ کوتاه این است که بله، ممکن است باشد. شرکت های ELD وجود دارند که داده کاوی را انجام می دهند.

داده کاوی چیست؟

داده کاوی فرآیند جستجو و تجزیه و تحلیل دسته بزرگی از داده های خام به منظور شناسایی ال،ا و است،اج اطلاعات مفید است.

شرکت ها از نرم افزار داده کاوی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود استفاده می کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا استراتژی های بازاریابی مؤثرتری را توسعه دهند، فروش را افزایش دهند و هزینه ها را کاهش دهند.

به نظر بد نیست، اینطور نیست؟ به هر حال، تجزیه و تحلیلی که ممکن است به ما در صرفه جویی در هزینه، مصرف سوخت کمتر و کارآمدتر شدن در شغلمان کمک کند چیز خوبی است، درست است؟

به جز – آنها ممکن است از داده های شما بدون رضایت شما استفاده کنند. بدون اطلاع شما بدون اطلاع شما

چه حسی در مورد آن داری؟

شخص دیگری از شما سود می برد.

و شما بابت آن به آنها پول می دهید.

چگونه TruckingOffice ELD از شما محافظت می کند

TruckingOffice ELD بلافاصله پس از اجرایی شدن دستور ELD مورد تایید FMCSA قرار گرفت.

TruckingOffice ELD همیشه مورد تایید FMCSA بوده است.

ما 6 سال است که به مشتریان ELD خود خدمت می کنیم. و نرم افزار مدیریت حمل و نقل ما برای مشاغل حمل و نقل 15 سال است که برای اپراتورهای مالک و ناوگان کوچک کار می کند.

امنیت داده های ،ب و کار حمل و نقل شما همیشه بالاترین اولویت ما بوده است. تیم ما برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حمل و نقل ELD شما نیز تلاش کرده است.

برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود می تو،د به TruckingOffice اعتماد کنید. همچنین می تو،د به ما اعتماد کنید تا اطلاعات خود را خصوصی نگه داریم.

TruckingOffice از داده های شما برای داده کاوی استفاده نمی کند. ما داده‌های شما یا تجزیه و تحلیل داده‌های ،ب‌وکار حمل و نقل شما را به هیچ‌، نمی‌فروشیم. ،ب و کار شما دقیقا همین است. شغلت. دادن دسترسی دیگران به داده های حمل و نقل ELD یا HOS یا هر چیز دیگری، مدل ،ب و کار ما نیست.

TruckingOffice از ابتدا به دنبال مالک اپراتور کامیون داران بوده است. ما قیمت زیادی برای زنگ ها و سوت هایی که ناوگان کوچک شما به آن نیاز ندارد نداریم. شما می د،د که ما پشت شما را گرفته ایم. در یک اقتصاد دیوانه‌وار، ما تلاش کرده‌ایم تا هزینه‌های شما را پایین نگه داریم و در عین حال ساده‌ترین و آسان‌ترین سیستم مدیریت حمل‌ونقل و ELD را ارائه کنیم. ما حتی آنها را ادغام کرده ایم تا اداره باربری شما را آسانتر کنیم.

اما ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم.

بنابراین اگر به دنبال یک بسته نرم افزاری مدیریت حمل و نقل هستید که امن و خصوصی باشد، دیگر دنبال آن نباشید. اگر سیستم حمل و نقل ELD برای وسایل نقلیه خود می خواهید که از اعتماد شما سوء استفاده نکند، ما اینجا برای شما هستیم.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/your-eld-trucking-data-is-safe-with-truckingoffice/