کارشناس پشتیبانی شبکه کیست و چه وظایفی دارد؟ سایت استخدام مهندس کامپیوتر و برنامه نویس وب و کارشناس شبکه نرم افزار

کارشناس پشتیبانی شبکه کیست و چه وظایفی دارد؟ سایت استخدام مهندس کامپیوتر و برنامه نویس وب و کارشناس شبکه نرم افزار

پیشگام رایانه از معتبرترین شرکت های شبکه های کامپیوتری در تهران و کرج است که به بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، خدمات تخصصی و پرسرعت ارائه می کند. مدیریت شبکه های کامپیوتری کاری کاملا تخصصی و حرفه ای است که باید آن را به یک شرکت معتبر شبکه واگذار نمود. محل انجام خدمات پشتیبانی نیز، بسته به نیاز کارفرما می تواند هم در محل مشتری و هم به صورت از راه دور و آنلاین باشد که در این صورت با ریموت زدن بر شبکه کلیه خدمات انجام می شود. تمامی تجهیزاتی که در شبکه به کارگرفته شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به بررسی و عیب یابی شوند.

هزینه های نگهداری و نصب شبکه بسته به نوع خدمات درخواستی و پیچیدگی شبکه و زیرساخت هر مشتری متفاوت است. عموما در سازمان‌های بزرگ نیاز به پشتیبان حضوری شبکه امری اجتناب ناپذیر خدمات شبکه‌های کامپیوتری است. وجود کلاینت‌های مختلف و همچنین ایجاد سوالات و مشکلات مختلف در شبکه، آموزش کارکنان جدید، رفع ایرادات شبکه و… در این گونه از سازمان‌ها داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه را می‌طلبد.

پشتیبانی شبکه اهدافی نظیر تعمیر و نگهداری منظم، آزمایش و عیب یابی مشکلات را انجام می دهد. پشتیبانی شبکه با نوع آوری و خلاقیت، طرح های جدید را برای افزایش کارایی کسب و کارها ارائه می دهد. هنگامی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم متصل می شوند و اطلاعات رد و بدل می شود، شبکه کامپیوتری را تشکیل می دهند. Computer network به همراه نرم افزارهای تخصصی مالی و اداری، سخت افزارها، سرورها، ماشین های اداری و اینترنت برای هر کسب و کاری در فضای رقابتی امروزی ضروری است.

  • کارشناسان پشتیبانی و نگهداری در شرکت شازین آماده خدمات رسانی و راه اندازی شبکه در سازمان شما هستند.
  • بکار گیری از تجهیزات جدید و به روز، ارتقاء مداوم سخت افزار و نرم افزارهای قدیمی بهترین رویکرد برای جلوگیری از تهاجم به شبکه ها می باشد.
  • و در راستای تحقق این هدف اعزام کارشناس جهت ارائه خدمات حضوری از خدمات امداد رایانه کارا سورین می باشد.
  • این امر برای شرکت های پویا بسیار حیاتی است زیرا در زمان بروز مشکل، خدمات سریع و تخصصی را دریافت می کنند.
  • ما ساده ترین بستر برای ارتباط سریع بین مدیران فناوری اطلاعات با کارجویان و کارشناسان شبکه، مهندسان آی تی و برنامه نویساننرم افزاری را فراهم نموده ایم.

به گونه‌ای که ممکن است با نصب ناقص ویندوز بعد از خاموش شدن دستگاه دیگر قادر به روشن کردن آن نباشید و کلیه اطلاعات ذخیره شده در پوشه دانلود ویندوز از دست بروند. در تمامی مراحل خدمات کامپیوتری از خرید تجهیزت سخت افزاری تا نصب نرم افزارهای مورد نیاز همراه شما خواهد بود؛ بنابراین دریافت این خدمات برای تمامی افرادی که دانش کمی از کامپیوتر دارند امکان پذیر شده است . در رایان پشتیبان علاوه بر خدمات کامپیوتری که جهت کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ‌ها ارائه می‌شود، شما می‌توانید سایر خدمات کامپیوتری نظیر نصب و راه اندازی سیستم‌های دوربین‌های مدار بسته را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت دریافت کنید. همچنین این مرکز آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به راه اندازی شبکه و تعمیرات و پشتیبانی از شبکه‌های کامپیوتری شرکت‌های گوناگون است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان فنی رایان پشتیبان تماس بگیرید و کلیه خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه دریافت کنید. خدمات فناوری اطلاعات، استفاده از تخصص در حوزه مهندسی کامپیوتر و شبکه برای راه اندازی شرکت ها و پشتیبان گیری و حفظ امنیت اطلاعات می باشد که همانا مهم ترین سرمایه های یک سازمان می باشند.

همچنین می توانند به شما توصیه کنند که چه زمانی قطعات مختلف سخت افزار نیاز به ارتقاء دارند و به شما کمک می کنند تا آن را به گونه ای مدیریت کنید که برای بودجه شما مناسب باشد. هرچه شبکه کامپیوتر و خدمات مورد نیاز شما برای پشتیبانی پیچیده تر باشد، به نیروی متخصص تری نیاز دارید و این امر باعث افزایش هزینه خدمات شما می شود. یک سرور HP تیز از یک سرور Supermicro، به دانش و تجربه بیشتری برای پشتیبانی نیاز دارد. چه یک آنتی ویروس مرکزی داشته باشید، چه از مجازی سازی سرور استفاده کنید، چه از طریق فیبر نوری بین سوئیچ ها ارتباط برقرار کنید یا استفاده از پلتفرم VoIP بر هزینه خدمات تأثیر بگذارد. تغییرات در شبکه سازمانی می تواند فرآیندها و کنترل های امنیتی سنتی را مختل کند.

تعداد بازدیدهای کارشناسان نیز به عوامل مختلفی از جمله تعداد رایانه ها، چاپگرها و تجهیزات شبکه (سرورها، روترها و …) بستگی دارد. اندازه سازمان یا تعداد دفاتر و شعب یک شرکت نیز موضوع قابل توجهی است، به عنوان مثال هزینه پشتیبانی از یک شرکت با تعداد تجهیزات مشخص می تواند کمتر از یک مجموعه با دفاتر جداگانه اما با تعداد تجهیزات مشابه باشد. برخورداری از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مختص به زمان خاصی نمی‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در سازمان‌های نسبتا بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید. به تمام مجموعه اقداماتی که برای بهبود عملکرد، ارتقاء، افزایش سرعت، رفع خرابی و… روی سخت افزار شبکه انجام می‌شود خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه گفته می‌شود. مواردی مانند تعویض یک تجهیز خراب در شبکه، ارتقاء یک سیستم سخت افزاری در شبکه و همه و همه جزو خدمت‌های پشتیبانی سخت افزاری شبکه به حساب می‌آید.

گروه فنی و مهندسی نوین پویا نت

شما می توانید بدون نگرانی از بابت پشتیبانی و نگهداری شبکه و مسائل مربوط به آن ها، تنها به رشد برند خود فکر کنید. کارمند پشتیبانی شبکه ثابت، علم و تجربه ی محدودی دارد و نمی تواند مانند متخصصین پشتیبانی شبکه ما از آن بخشی از تجربه ی خود که در پروژه های شبکه همزمان دیگر بدست می آورد استفاده کند. این سرویس مناسب ترین و پرطرفدار ترین سرویس پشتیبانی شبکه برای اکثر مجموعه ها محسوب می شود. این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 آماده سرویس دهی به شما می باشد. اکثر پروژه های پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان در مناطق 1، 2، 3 و 6 تهران هستند. در صورتی که موقعیت جغرافیایی مجموعه شما در مناطق گفته شده نباشد، تعرفه پشتیبانی شبکه مجموعه مورد نظر با توجه به موقعیت کمی افزایش پیدا می کند.

پشتیبانی شبکه تکنویار

شرکت ها و سازمان هایی که برای شبکه خود پشتیبانی خوبی ندارند با مشکلات زیادی مواجه هستند. استفاده از Network Support در سطح کیفی بالا باعث افزایش سرعت و امنیت شبکه سازمان و بهبود عملکرد شبکه آنها می شود. پشتیبان گیری سیستم در درجه اول تضمین می کند که نه تنها داده های کاربر در یک سیستم ذخیره می شود، بلکه وضعیت یا شرایط عملیاتی سیستم نیز ذخیره می شود. انجام پشتیبان گیری به بازیابی سیستم به آخرین حالت ذخیره شده همراه با تمام داده های پشتیبان انتخاب شده کمک می کند. به طور کلی، پشتیبان گیری از سیستم از طریق نرم افزار پشتیبان انجام می شود و فایل نهایی (پشتیبان گیری سیستم) که از این فرآیند تولید می شود، به عنوان پشتیبان سیستم شناخته می شود. علاوه بر این، در یک محیط شبکه ای یا سازمانی، فایل پشتیبان سیستم به طور معمول در یک سرور ذخیره سازی محلی یا راه دور سازمانی آپلود و به روز می شود.

منظور از خدمات اکتیو تمام فعالیت‌هایی است که باعث تغییر روی داده‌های قابل انتقال در شبکه می‌شود؛ به عنوان مثال نصب نرم افزار آنتی ویروس روی بستر شبکه را می‌توان یک خدمت اکتیو شبکه در نظر گرفت. امروزه استفاده از خدمات شبکه برای تمامی سازمان‌هایی که کامپیوتر در آن وجود دارد لازم و ضروری است. عدم همکاری با شرکت خدمات شبکه مناسب می‌تواند موارد مختلفی را برای شما به وجود آورد؛ از جمله این مشکلات می‌توان به خرابی متعدد شبکه کامپیوتری اشاره کرد. وظیفه دارد که تمام مشکلات موجود در شبکه را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حل کند. ترازنت با شعار فناوری برای کسب و کار تا کنون توانسته است راهگشای بسیاری از کسب و کارها باشد. مشاوره، طراحی و نصب دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک.

ما در آی تی پشتیبان می توانیم با قرارداد پشتیبانی شبکه سالیانه،خدماتی با کیفیت بالاتر را در کنار هزینه ای به مراتب پایین تر ارائه دهیم. بنابراین با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می‌کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌دهید. شرکت رایان پشتیبان با سابقه‌ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بالغ بر 14 سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه‌های کامپیوتری را ارائه می‌دهد. در ادامه با خدماتی که این شرکت به صورت متمایز از سایر شرکت‌ها انجام می‌دهد، بیشتر آشنا خواهیم شد.