37 نمونه از طراحی هایپر مارکت در دنیا Food court design, Food hall, Food retail | elitarchgroup

37 نمونه از طراحی هایپر مارکت در دنیا Food court design, Food hall, Food retail | elitarchgroup

هایپرمارکت‌ها در جامعه مدرن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و با طراحی هایپرمارکت مناسب، برنامه ریزی و اجرای مناسب می‌توانند فضاهای راحت و مطمئنی برای خرید خواربار و ملزومات مورد نیاز مشتریان باشند. بهینه‌سازی جریان ترافیک یک جزء حیاتی برای ایجاد احساس امنیت و راحتی در مشتریان است. جدای از تابلوها و نشانگرها، خرده فروشان در حال تجدید نظر در چیدمان فروشگاه‌های خود برای اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی هستند. ایده این است که ناامیدی خریداران را به حداقل برسانیم و با اجازه دادن به آنها برای دسترسی به هر چیزی که نیاز دارند، فروش را به حداکثر برسانیم. بسیار مهم است که فضای کافی برای جابجایی و چرخاندن ترولی فروشگاهی مشتریان وجود داشته باشد تا بخش‌های مختلف خواربار فروشی با هم تلاقی نداشته باشند. پیشخوان‌های خروج نیز باید به گونه‌ای طراحی شده‌ باشند که امکان پرداخت سریع و آسان را فراهم ‌کنند.

طراحی فروشگاهی

ما برای هر یک از مشتریانمان، چهارچوب اجرایی و استراتژی مشخصی را تنظیم کرده و از مرحله ی برنامه ریزی تا طراحی و اجرا، در مسیر تعیین شده به سمتِ تحقق انتظارات و توسعه ی مستمر آن ها اسکلت فلزی حرکت می کنیم. اما علت برتری برخی به دیگری چیست؟ پاسخ این سوال ساده در قالب یک جمله « خدمات بهتر یعنی مشتریان بیشتر » است. در طراحی های ما فرقی ندارد که طراحی هایپرمارکت باشد و یا طراحی سوپرمارکت کوچک به هرحال آنچه مشتری نیاز دارد، به بهترین شکل در دسترس اوست.

مداخله ما توسط تعبیه یک سایه بان بزرگ متالیک صورت گرفت که مانند کلاه گیسی حجیم بر روی سقف مجموعه متصل گردیده است. این طرح شکسته علاوه بر جلب توجه و زیبایی های بصری، یک سایه بام بزرگ را برای مراجعه کنندگان پیاده خلق نموده است. هایپرمارکت های از جمله فروشگاه های نوظهوری به حساب می آیند که با ایجاد تجربه جدیدی از خرید برای مشتریان، به سرعت توانستند سطح بالایی از رضایت آنان را کسب نموده و و در تمامی سطح دنیا گسترش یابند.

  • حال اگر به عنوان مثال رنگ قرمز جزوی از استراتژی و رنگ سازمانی یک برند باشد، استفاده از آن به دلیل تاثیرات روانشناختی بر روی مشتری باید بسیار آگاهانه و با احتیاط صورت پذیرد.
  • این قفسه ها عموما در هایپرمارکت ها به نحوی طراحی می شوند که دید کاملی از تمامی محصولات ایجاد نماید.
  • این قفسه‌ها معمولا در هایپرمارکت‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که دید کاملی از تمامی محصولات ایجاد کنند.
  • حالا که از اهمیت طراحی هایپرمارکت ها آگاه هستید بهتر است کار را به افرادی بسپارید که از صفر تا صد آن را برای شما انجام دهند.

این رویکرد ما را قادر می سازد تا ایده هایی موفقیت آمیز، کسب و کارهایی سودآور و استراتژی هایی توسعه محور خلق کنیم و کسب و کار شما را به رونق و شکوفایی برسانیم. با مشورت طراحان ما شما از طرحی برخوردار می شوید که با شرایط و مقتضیات فضای شما سازگاری کامل دارد. طراحی زیبای فضای فروشگاهی همگام با تکنولوژی روز دنیا، رمز جذب حداکثری مشتریان می باشد. روش عرضه و ارائه محصول مبتنی بر ترفیع و پیشرفت فروش، درآمد حاصله را افزایش می دهد. انواع محصولات خوراکی روزانه و تنقلات، لوازم و ظروف پلاستیکی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها، فرش و بخشی از گروه‌های کالایی است که در هایپرمارکت‌ها برای خرید مشتریان در دسترس است. به‌اضافه اینکه برخی هایپرمارکت‌ها که به فروشگاه‌های چند بخشی نیز شهرت دارند، گروه کالاهایی مانند لوازم الکتریکی، لوازم منزل، پوشاک و کیف و کفش را نیز در خود جای داده‌اند.

درخواست مشاوره